אא

איזי ג'ט מציינת 20 שנה להיווסדה

חברת התעופה מסכמת שני עשורים ומציגה מיזם חגיגי: מטוס שקושט במיוחד בפסיפס של מאה אלף צילומים ששלחו לקוחותיה במהלך השנים

| |

חברת התעופה, איזי ג'ט, מציינת היום עשרים שנות פעילות. הטיסה הראשונה המריאה ב-10 בנובמבר 1995 מנמל התעופה לוטון, לונדון לעיר גלאזגו. כיום מטיסה החברה מעל 68 מיליון נוסעים בשנה ל-137 נמלי תעופה ב-31 מדינות ומפעילה 768 קווי תעופה ברחבי אירופה.

באירוע החגיגי שהתקיים במטה החברה בלוטון השתתפו בין היתר, קפטן פרד ריווט, שפיקד על הטיסה הראשונה ומייסד איזי ג'ט סטליוס, שהלקח חלק בטיסה הראשונה יחד עם הנוסעים והעיתונאים שהיו על המטוס.

לרגל האירוע, אחד ממטוסי החברה שקושט בפסיפס המורכב ביותר מ-100 אלף תצלומים ששלחו נוסעי החברה מחופשותיהם במהלך השנים מיום הקמתה של איזי ג'ט. 

מנכ"לית איזי ג'ט, קרולין מק'ול: "אנו שמחים לחגוג את הצלחתה של איזי ג'ט. לפני 20 שנה איזי ג'ט שינתה את הדרך בה אנשים טסים באירופה. אתגרנו את הבלעדיות של חברות התעופה הגדולות שבמהלך השנים גבו מחירים גבוהים, ואפשרנו לאנשים בכל הגילים, רמות הכנסה ותחומי עניין, ליהנות מטיסות מוזלות ברחבי אירופה. מאז, איזי ג'ט הטיסה מעל 600 מיליון נוסעים ביותר מ-4.7 מיליון טיסות, אבל האתגרים נותרו משמעותיים. כל זה לא היה מתאפשר ללא צוותי איזי ג'ט שעבדו קשה מאוד מיום הקמתה על מנת להפוך את הנסיעה לקלה יותר וברת השגה עבור הנוסעים שלנו".

עוד הוסיפה: "אני רוצה להודות גם ללקוחות המדהימים שלנו על נאמנותם ותמיכתם וכן לשותפים והספקים שלנו על מקצוענותם ומסירותם. למרות שאנחנו מציינים היום את יום ההולדת ה-20 העתיד שלנו נראה מלהיב. נמשיך לאתגר את החשיבה הקונבנציונאלית ולהביט קדימה לעבר הישגים חדשים בשני העשורים הבאים".

סטליוס האג'י־יואנאו, מייסד ובעלי המותג איזי ג'ט, אמר באירוע: "היום זו ההזדמנות הטובה ביותר להודות ל-30 אלף העובדים שעסוקים בתפעול החברה על בסיס יומיומי. אני רוצה להודות לעובדים ולקבלני המשנה - על הקרקע ובאוויר - אשר הפכו את איזי ג'ט במהלך עשרים השנה האחרונות להשקעה כל כך טובה עבור בעלי המניות שלה ומותג כל כך אהוב על לקוחותיה".

 פסיפס המורכב ביותר מ-100 אלף תצלומים ששלחו נוסעיo

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: