אא

ישראייר מרחיבה את פעילותה בהנגשת השירות לבעלי מוגבלויות

החברה מינתה רכזת נגישות שתוביל ותרכז את פעילות הנגישות בחברה ולצידה יועץ צמוד המומחה לנגישות, כמו כן הסתיים אתר האינטרנט של ישראייר עבור בעלי מוגבלויות

חברת ישראייר מרחיבה את פעילותה  בהנגשת השירות לבעלי מוגבלויות שונות, ומינתה רכזת נגישות בחברה שתוביל ותרכז את פעילות הנגישות בחברה ולצידה יועץ צמוד המומחה לנגישות.

בימים אלו הסתיים תהליך הנגשת אתר האינטרנט של החברה עבור בעלי מוגבלויות ואף קיבל את הציון הגבוה ביותר בבדיקה שערכה עמותת נגישות ישראל. האתר מאפשר הגדלת פונטים, שינוי צבעים, הפעלה באמצעות המקלדת בנוסף לעכבר ותוכנה המאפשרת הקראת טקסטים וסרטונים עם כתוביות.

כמו כן, האתר מאפשר הזמנת שירות עזר אישי, דבר המבטיח הערכות, קליטה וקבלה מהירה של הנוסע בעל המוגבלות, הן בנמל המוצא והן בנמל היעד. באתר האינטרנט הוכנס מידע מפורט עבור נוסעים עם מגבלה, המתאר במדויק, לכל מגבלה על פי הרלוונטי עבורה, את זכויות הנוסע ואת הצפוי לו בכל שלב  בקרקע ובאוויר.

בנוסף הכשירה  החברה עובדים ממחלקת ההזמנות ועד צוותי הקרקע והאוויר, שעברו בנוסף לסדנאות שירות, גם התנסות אישית על מנת להכיר ולהיחשף לצרכיהם של בעלי המוגבלויות השונות כדי שיכלו להעניק את הסיוע הדרוש לפני, במהלך ואחרי הטיסה. לטובת הנוסעים כבדי השמיעה, הוצבו לולאות השראה בדלפקי ההתייצבות אשר מאפשרות ללקוחות לשמוע את דברי הנציגים תוך סינון רעשי הרקע וההפרעות האקוסטיות.

גיל סתיו סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר מסר: "גיל סתיו סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר מסר:" ישראייר רואה חשיבות רבה במתן שירות לבעלי מוגבלויות. בנוסף להנגשת אתר האינטרנט והצבת לולאות ההשראה, מעמידה החברה דרכי התניידות לרשות נוסעים הזקוקים לכך לפני הטיסה ואחריה אל המטוס וממנו בחזרה לשדה. הקצנו מושבים מיוחדים במטוס לנוסעים עם מגבלה. במידה ונוסע מסתייע בחיית שירות אנו מאפשרים לו להעלות אותה למטוס, כמו כן ציידנו את מטוסי האיירבס של החברה  בכיסא גלגלים המותאם לשימוש בתא הנוסעים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: