אא

לופטהנזה וסינגפור איירליינס חתמו על הסכם שיתוף פעולה

הסכם שותפות נרחב בנתיבי האוויר העיקריים, טיסות חדשות בין סינגפור לדיסלדורף והרחבת פעילות הקוד המשותף, תיאום לוחות הטיסות ומבצעי מחיר משותפים

| |
לופטהנזה וסינגפור איירליינס חתמו על הסכם שותפות נרחב, לפיו יפעלו שתי קבוצות התעופה, המפעילות נתיבים מרכזיים בין סינגפור לאירופה, כמיזם משותף וזאת בנוסף להרחבה משמעותית של פעילות  הקוד המשותף ביניהן והעמקת שיתוף הפעולה המסחרי.
 
הטיסות בין סינגפור לפרנקפורט או מינכן, כמו גם טיסות בין סינגפור וציריך יופעלו בהסכם של חלוקת הכנסות. גם הטיסות החדשות שתפעיל סינגפור איירליינס בין סינגפור לדיסלדורף החל ביולי 2016, ייכללו בהסכמים אלה.
 
שתי קבוצות התעופה מתכננות לפעול במשותף גם בשווקים עיקריים באירופה, דרום-מזרח אסיה ואוסטרליה  תוך תיאום  בין  לוחות הטיסות וזאת על מנת להעניק לנוסעים טיסות המשך נוחות יותר, להציע מבצעי מחיר משותפים, לחזק את ההיצע ללקוחות תאגידיים ולבחון שיפורים בתוכניות לנוסעים מתמידים.
 
ההסכם כולל גם את SilkAir, החברה הבת של סינגפור איירליינס ואת חברות הבת של לופטהנזה:  אוסטריאן איירליינס ו-SWISS.
 
מנכ"ל סינגפור איירליינס, מר גו צ'ון פונג: "אנו שמחים מאוד שהגענו להסכמה על שותפות נרחבת זו אשר תספק יתרונות משמעותיים לצרכנים באמצעות טיסות המשך משופרות ויותר יעדים בקוד משותף. לסינגפור איירליינס קשרים מזה שנים,  עם לופטהנזה, שהיא שותפה אידיאלית עם רשת נתיבים מצוינת והתמקדות חזקה בלקוחות. ההסכם מעמיק את הקשרים עם קבוצת לופטהנזה ויוצר יסודות מוצקים להרבה הזדמנויות לשיתוף פעולה מסחרי".
 
 קרסטן שפוהר, יו"ר מועצת המנהלים ומנכ"ל דויטשה לופטהנזה מציין: "כבר היום אנו יכולים להיות מרוצים מהקשרים הארוכים והטובים שכוננו עם סינגפור איירליינס. כעת אנו ממשיכים ומחזקים את שיתוף הפעולה הקרוב בין שתי חברות תעופה מובילות ומצוינות באמצעות מיזם משותף לטובת נוסעינו באירופה ובדרום מזרח אסיה. שיתוף פעולה עוד יותר קרוב מאפשר לשתי החברות להציע טיסות המשך ושירותים עוד יותר טובים."
 
מר שפוהר הוסיף, "השותפות המחוזקת עם סינגפור איירליינס היא תוספת מצוינת לרשת המיזמים המשותפים הגלובליים שלנו ואבן פינה באסטרטגיה שלנו כלפי אסיה. כל השותפויות האסטרטגיות הללו יתרמו לחיזוק מעמדה המוביל של  קבוצת לופטהנזה,  בכל השווקים החשובים."
 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: