אא

"בתעופה אין מצב של אפס סיכון ומאה אחוז בטיחות"

בכנס התעופה האזרחית הבינלאומי השמיני, המתקיים היום בהרצליה ומוקדש בחלקו הגדול לנושאי בטיחות בטיסה, אמר ריצ'רד בנג'מין, המזכיר הכללי בדימוס של ICAO, כי מחובתן של רשויות התעופה בכל מדינה לדאוג למרחב שמיים בטוח, ולהיערך לכל סוג של מתקפה

| |

כנס התעופה האזרחית הבינלאומי השמיני, המאורגן על-ידי מכון פישר ורשות התעופה האזרחית והמתקיים היום בבית חיל האוויר בהרצליה, מוקדש השנה לנושאי בטיחות בתעופה.  

ריצ'רד בנג'מין, המזכיר הכללי בדימוס של רשות הבטיחות התעופתית, ICAO, הארגון הבינלאומי לתעופה אזרחית, אומר בכנס כי "נושא הבטיחות הוא בעדיפות עליונה בחברות התעופה, והן אכן נענות לאתגר באופן הרציני ביותר". לדבריו, בשנה האחרונה על כל מיליון טיסות היו שלוש תאונות בלבד. "הטכנולוגיות התעופתיות החדישות מבטיחות רמת בטיחות מקסימלית, אך עם זאת, אין מצב של אפס סיכון ואין בטיחות של מאה אחוז. במקרים של תאונות או אסונות, אחד הדברים המרכזיים הוא להשיב בהקדם את אמון הציבור, באמצעות חקירה מהירה ופרסום הממצאים".

בנג'מין הדגיש את חובתן של רשויות התעופה בכל מדינה לדאוג למרחב שמיים פתוח ובטוח, והתריע מפני פעילות של מחבלים, העלולה לבוא לידי ביטוי גם במתקפות סייבר וחדירה למערכות הטכנולוגיות של מטוסים. באשר לאימון צוותי האוויר, הוא המליץ על האחדת הכללים והסטנדרטים בכל העולם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: