אא

תפוסת חדרי הארוח במושבי הצפון גבוהה למרות המשבר הכלכלי

בכנס תיירנים שערכה תנועת המושבים במבואות חרמון הסבירו את הנתון במעבר של משפחות מבילוי חופשות בחו"ל בתקופת החורף לחופשות בארץ. נבחנות דרכים נוספות לעידוד האירוח בצימרים ובכלל זה לא לחייב מינימום של שני לילות בסוף שבוע.

Shutterstock Shutterstock
ב- 3,500 יחידות האירוח שפועלות באזור הצפון מורגשת ירידה קלה בלבד בתפוסת החדרים לעומת החורף הקודם. כך מסרה ענת ניסים, מנכ"ל עמותת תיירות ארץ הגליל, בכנס תיירנים שערכה תנועת המושבים במבואות חרמון. לדבריה, בניגוד לתחזיות השליליות, הגשמים בימים האחרונים משכו לגליל מטיילים רבים שבאו לחזות בזרימות הנחלים והתפוסה בחדרי האירוח גבוהה.

הירידה הנמוכה יחסית בתיירות הפנים מוסברת במעבר של משפחות שבעבר נהגו לטוס לחו"ל בתקופת החורף לחופשות בארץ. גורמי התיירות בוחנים דרכים נוספות להגביר את האטרקטיביות של הנופש בישראל לעומת נופשונים בחו"ל, שחלקם מוצעים ב"מחירי חיסול". אחת האפשרויות היא לאפשר למי שמעוניינים להתארח בסוף שבוע להזמין לילה אחד בלבד ולא מינימום של שני לילות.

מנהל אגף כלכלה ופיתוח עסקי בתנועת המושבים, יוגב שריד, אמר שפרוייקט דרוג הצימרים הנו אחת מהדרכים לשיפור רמת השירות למתארחים. בנוסף יושם דגש על פניה לקהלים ספציפיים, כמו למשל הקהל החרדי והדתי, שמרבה לטייל בארץ והתאמת הצימרים לאירוח הייחודי. בנוסף הוסבר למשתתפים על הזכויות וההיתרים לבניית הצימרים בנחלות על פי החלטת ממ"י 1101.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: