אא

טרור בפריז - אין גל ביטולים אך הישראלים מבקשים לחזור

אנשי התיירות מדווחים על ביטולים, אך לא בצורה משמעותית. דגן מנכ"ל ארקיע :"כרגע אין לנו פניות לביטולים״, בועז וקסמן:" ישנם ביטולים אך לא המוניים״, מנגד הישראלים הנופשים בפריז מבקשים לחזור, קסל:"מהבוקר אנחנו עובדים על החזרת האנשים משם" , אל על מאפשרת להקפיא כרטיסים

|ניר דגן |ניר דגן

מתקפת הטרור שהייתה אמש על פריז כמובן גם משפיעה על התיירות מישראל לפריז. בגלל שזו לא העונה כרגע וגם כך הישראלים לא יוצאים בהמוניהם, וגם בגלל שמדובר ביום שבת בו אנשים לא עובדים כרגע.

סיטונאי וסוכני הנסיעות דיווחו הבוקר לפספורטניוז כי בשלב זה אין עדיין גל ביטולים של ישראלים שרכשו כרטיסים לפריז. ישנם ביטולים אך לא בצורה משמעותית. במתקפת הטרור בה מצאו את מותם כ-150 אנשים לא ידוע על נפגעים ישראלים, וגם המתקפה הפעם לא כוונה לעבר מטרות יהודיות או ישראליות, דבר שלדברי אנשי התיירות מונע כנראה בשלב זה את הביטולים.

מנגד ישראלים השוהים בנופש בפריז מבקשים לחזור לישראל ולקצר את חופשתם. טרי קסל הבעלים של משרד דיזנהאוז רמת השרון :"מהבוקר אנחנו בקשר עם הנוסעים שלנו שמבקשים לחזור מצרפת כמה שיותר מהר. הם מבקשים לא להישאר שם. אנחנו פועלים על מנת להחזיר אותם במהירות. אנשים מקצרים את החופשה שלהם", מנגד קסל מציין כי מבחינת היציאות העתידיות לפריז:"אין בשלב זה ביטולים". אחת החברות שמזוהה עם פריז היא חברת ארקיע. ניר דגן מנכ"ל ארקיע ציין :"כרגע אין כל שינוי במדיניות אצלנו, ממשיכים לטוס כרגיל לפריז, גם אין כרגע פניות מציבור הנוסעים לבטל את הטיסות שלהם". אמר דגן.

בועז וקסמן הבעלים של אופיר טורס סיפר :"יש ביטולים לטיסות לצרפת, אך ממש לא גל. אנחנו מקבלים פניות אך אין היסטריה", מדגיש וקסמן. יו"ר אופיר טורס הוסיף עוד כי:" אני חושב שנראה בקשה לא לטוס בשלושת הימים הקרובים ואז זה יירגע. יש כעת ועידת חדשנות בצרפת, וגם למרבה האירוניה תערוכת אמצעי ביטחון". וקסמן גם מעריך כי התגובה של השלטונות בצרפת תקבע את המשך יציאת הישראלים לפריז. :" הכל תלוי באלו מסרים הם יעבירו. אם הם לא יגידו אל תבואו וישדרו לחץ, אז אני חושב שאחרי מספר ימים נראה ששוב הכל יחזור להיות כמו שהיה".

חברת אל על עדכנה כי טיסותיה לפריז ייצאו כמתוכנן. טיסה ראשונה תצא הערב ועוד 4 טיסות ייצאו מחר בבוקר. אל על מציינת כי :" היא תסייע להשיב ארצה נוסעים השוהים כעת בעיר ותציע מחיר מיוחד של 350 דולר לכיוון אחד כולל מיסים". כמו כן מאפשרת אל על לנוסעים לפריז המעוניינים לשנות את מועד טיסתם ליציאה עד לתאריך, 29.11, בנוסף תאפשר החברה לנוסעים שרכשו כרטיסי טיסה, להקפיא את הכרטיס למשך שנה.

כתבות נוספות בנושא:

אין שינוי כרגע בלו''ז הטיסות מפריז ולפריז

טרור בפריז - צרפת סוגרת גבולות ומכריזה על מצב חירום

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: