אא

MSC ערכה את כנס all star event

במהלך השבוע נערך כנס לסוכני נסיעות באוניתפנטסי מחברת הספנות MSC, בכנס השתתפו גם נציגים ישראלים ביניהם, טלי נוי, מנהלת מחלקת msc cruise החדשה וכן גם נציגים משני סוכנויות מהארץ, גולדן טורס ואופיר טורס

msc fantasia. צילום: יח"צ msc fantasia. צילום: יח"צ

חברת הספנות הבינלאומית MSC, ערכה השבוע באוניית "פנטסיה" המפוארת, את כנס, "all star event", כנס מיוחד לסוכני נסיעות מובילים מכל רחבי העולם. בכנס השתתפו גם נציגים ישראלים ביניהם, טלי נוי, מנהלת מחלקת msc cruise החדשה וכן גם נציגים משני סוכנויות מהארץ, גולדן טורס ואופיר טורס.

בהפלגה הוצגו לאורחי האירוע, את ייחודיות האוניות החדשות, הטכנולוגיות המתקדמות שיהיו בהן וכן גם את היעדים החדשים, ביניהם, סין ודרום אמריקה.

בכנס הוענקו פרסים לסוכנים מובילים על ידי המנכ״ל העולמי, מר ג׳יאני אונוראטו. מני רפפורט, סמנכ״ל גולדן טורס, קיבל פרס על יוזמה ויצירתיות מכירתית. משה קדוש, מנהל מוקד המכירות של אופיר טורס, קיבל פרס על מכירות ללקוחות פרטיים.

 בנוסף, במהלך הכנס הוצגו גם החידושים הבידוריים והייחודים להפלגות MSC.  מר אונראטו, מנכ״ל msc cruise הודיע על שיתוף פעולה ייחודי בין החברה לבין קרקס סירק דה סוליי שנחשב לקרקס המוביל בעולם. במסגרת כך, החל משנה הבאה, האוניות החדשות שיושקו יאפשרו הופעות ייחודיות מותאמות רק להפלגות msc באולמות ייחודיים שיבנו לכבוד שת"פ זה.

 

טלי נוי, מנהלת מחלקת  msc cruiseמספרת: "באירוע נכחו נציגי MSC  מרחבי העולם ואיתם סוכנים מובילים. אין ספק שבעולם התיירות, הפלגות פאר הן מוצר הולך וגדל. חברת MSC הבינה זו לפני כעשור וצמחה במהירות עצומה והשנה, לראשונה הפכה לחברת הפלגות הפאר הגדולה באירופה!".

 

נוי מסרה עוד: "החברה משקיעה מיליונים עבור צי האוניות החדש וזאת מתוך ביקוש צומח. אנחנו גאים בסוכנים שלנו שעשו עבודה פורה השנה במכירת הקרוזים המצוינים של חברתנו וסמוכים ובטוחים כי העבודה המשותפת בינינו לבין יתר הסוכנויות בישראל תלך ותתעצם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: