אא

הביתן הפלסטיני גנב את ההצגה ביריד התיירות בבוקרשט

בסוף השבוע התקיים יריד התיירות TTR Romanian Tourism Fair בו השתתפו סיטונאי תיירות, סוכני נסיעות ומלונאים מישראל, ביניהם: דיזנהאוז, מונה טורס, רנסאר ואינטרנשיונל. משרד התיירות לא השתתף ביריד. הפלסטינים ריכזו סביבם עניין רב

|| ||

תערוכת התיירות הרומנית TTR Romanian Tourism Fair, התקיימה בסוף השבוע האחרון בבוקרשט ותינעל היום (15/11).

בתערוכה הנחשבת ליוקרתית בעיקר בכל מה שקשור למזרח אירופה ותיירות חורף, השתתפו בין היתר סיטונאי תיירות מישראל, סוכני נסיעות ונציגי בתי מלון. בלט במיוחד בתערוכה הביתן של סיטונאית התיירות מונה טורס, המהווה גורם חשוב ומשמעותי ליעד ומציעה ליוצאים לרומניה בתי מלון, טיולים, העברות, נהג פרטי, וקבוצות. צבי אשר, המרכז את הפעילות ברומניה של מונה טורס, אמר לפספורטניוז כי היריד היה מוצלח מאד עבור החברה, שתמשיך לתת משקל רב גם השנה לרומניה. חברות נוספות שהציגו ביריד השנה היו דיזנהאוז, רנסאר, אלאנד, ואינטרנשיונל תיירות נכנסת.

ראוי לציין, כי משרד התיירות הישראלי בחר שלא להציב דוכן ישראלי גם ביריד זה, וממש כמו ביריד התיירות שהתקיים בחודש אוקטובר בקייב UITM, ממנו נעדרה ישראל, בלט הדוכן הפלסטיני הגדול שריכז תנועה ערה סביבו. הפלסטינים ניצלו את הבמה והמטירו על באי היריד צעיפים ותשורות תוצרת הרשות הפלסטינית. שגרירת ישראל ברומניה, תמר סאמאש, ביקרה ביריד.

ממנו

מימין לשמאל - ישי מילר, בני אשר ודניאל מילר


צבי אשר בביתן של מונה ביריד

הביתן של דיזנהאוז- יוניתורס

TTR Romanian Tourism Fair


הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: