אא

מאות ישראלים השוהים בפריז מנסים ביממה האחרונה לשוב ארצה

חברת PassportCard ערכה שיחות טלפוניות עם לקוחות השוהים בפריז במטרה לוודא כי לא נפגעו ורבים מהם חוששים מאירועי טרור נוספים והביע את רצונם לשוב ארצה בהקדם

|| ||

מוקד שירות הלקוחות של חברת PassportCard, ביטוחי נסיעות לחו"ל שוחח מאז פיגוע הטרור בפריז עם לקוחות החברה בפריז במטרה לוודא כי לא נפגעו. החברה הציעה ללקוחותיה השוהים בפריז ומעוניינים לשוב ארצה כי תכסה את עלות כרטיס הטיסה זאת ללא קשר לסוג הביטוח שרכשו.

מנכ"ל החברה יואל אמיר: "בראש ובראשונה אנו מחויבים לשלום לקוחותינו, נפעל על מנת להבטיח כי כל מי שמעוניין לשוב ארצה יוכל לעשות זאת".

החברה, הודיעה אמש לציבור לקוחותיה השוהה בפריז כי החליטה לכסות את עלות כרטיס הטיסה בחזרה ארצה, עבור אלו אשר יהיו מעוניינים לשוב לישראל בעקבות שרשרת פיגועי הטרור הקשים שפקדה את העיר.
מאז תחילת האירועים פועל מוקד שירות הלקוחות של החברה ליצירת קשר עם המבוטחים השוהים בפריז במטרה לוודא כי לא נפגעו, זאת כאמור במקביל להחלטה שהתקבלה במטה החברה לכסות את עלויות כרטיס הטיסה ארצה.

משיחות שערך מוקד שירות הלקוחות עם הישראלים בפריז עולה כי רבים מהם חוששים מאירועי טרור נוספים והביע את רצונם לשוב ארצה בהקדם, יחד עם זאת חשוב לציין כי נכון לעת זאת לא דווח על ישראלים אשר נפגעו במתקפה הרצחנית.

מנכ"ל PassportCard יואל אמיר: "אנו עובדים במתכונת מתוגברת במטרה לתת מענה לכל לקוחותינו השוהים בפריז. מיד עם תחילת האירוע התקבלה החלטה במטה החברה לפיה נכסה את עלויות כרטיס הטיסה עבור אלו המעוניינים לשוב ארצה. אנחנו מונעים קודם כל מתוך רצון להבטיח את שלומם של לקוחותינו, כך עשינו בעבר וכך נעשה גם הפעם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: