אא

מחזקים את ירושלים: מגוון פעילויות ב- 10 ש"ח

עקב ירידה חדה בכמות המבקרים והתיירים, מאז גל הטרור הנוכחי מועדון הצרכנות 'שלך' מציע מבצע למגוון פעילויות ב 10 ש"ח. במסגרת המבצע: גן החיות התנ"כי בירושלים, מוזיאון המדע, טרמינל מעלית הזמן ועוד

| |

קריאות המצוקה של בעלי העסקים הירושלמים לסיוע עקב ירידה חדה בכמות המבקרים והתיירים, מאז החל גל הטרור הנוכחי, הובילה למבצע יוצא דופן של מועדון הצרכנות 'שלך', המאגד את עובדי הרשויות המקומיות בישרא

חברי המועדון (כ- 90 אלף במספר), יכולים עד סוף החודש לרכוש כרטיסים לאתרים ירושלמים מובילים במחיר של 10 ₪ בלבד לכרטיס. במסגרת המבצע נכללים: גן החיות התנ"כי בירושלים, מוזיאון המדע, טרמינל מעלית הזמן במוזיאון עיר דוד וקיפצובה בקיבוץ צובה, הסמוך לבירה.

לדברי עו"ד אופיר אלקלעי, מנכ"ל 'שלך': כשהחלו הדיווחים על הירידה הדרסטית בכמות התיירים והמבקרים בירושלים עקב גל הטרור הנוכחי, החלטנו לא לעמוד מנגד כאדישים, אלא להתגייס לעזרה ולעודד את חברי המועדון לרכוש כרטיסים מסובסדים, במחיר סמלי, של אתרים ירושלמים מובילים. אנחנו מבקשים לסייע לאתרים הירושלמים לשרוד כלכלית את התקופה הזו".

מוסיפה הילה קניסטר בר דוד, סמנכ"לית 'שלך': "אני גאה כישראלית על תרומתנו הצנועה לכלכלת העיר ירושלים ובטוחה שחברי המועדון יממשו את האפשרות להגיע לביקור בבירה ולרכוש כרטיסים לאתרים מצליחים ואהובים, במחיר כ"כ סמלי. כדי לעודד את חברי המועדון לבקר בירושלים ולהנות ממנה גם העלינו תשדיר פרסום קצר לטלוויזיה שכותרתו: "דווקא עכשיו, מועדון 'שלך' מחבק את ירושלים".

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: