אא

חם באילת - עוד חברות תעופה תפעלנה קוים לעובדה

לרשימת הטיסות שינחתו החורף מאירופה לאילת נוספו השבוע עוד כ-200 טיסות חדשות מרוסיה, זאת בעקבות פתיחה מחדש של האפשרות לקבלת תמרוץ לחברות תעופה ממשרד התיירות של 45 אירו, עבור כל תייר שינחת בשדה'ת עובדה בחורף הקרוב. שר התיירות:"הבעת אמון בישראל"

"אילת נותנת לישראלים פעילות ברמה גבוהה"| "אילת נותנת לישראלים פעילות ברמה גבוהה"|

משרד התיירות מתכנן להביא עשרות אלפי תיירים לאילת בחורף הקרוב.

השבוע נוספו לרשימת הטיסות שינחתו החורף מאירופה לאילת עוד קרוב ל-200 טיסות חדשות מרוסיה. זאת, בעקבות פתיחה מחדש של האפשרות לקבלת תמרוץ לחברות תעופה ממשרד התיירות, בסכום של 45 אירו, עבור כל תייר שינחת בשדה התעופה עובדה בחורף הקרוב.

השבוע הצטרפו: חברת התיירות "פגאס" שתפעיל טיסות של חברת התעופה "נורדווינד" מ-7 יעדים ברוסיה: מוסקבה, סמארה, סנט-פטרסבורג, מינרלני וודי, רוסטוב, יקטרינבורג, ואופה.

בסך הכל צפויות כ-150 טיסות במהלך החודשים נובמבר 2015 ועד סוף אפריל 2016, עם פוטנציאל של עשרות אלפי תיירים. החברה הנוספת שהצטרפה השבוע לנוהל של משרד התיירות היא "אנקס", שתפעיל טיסות במהלך התקופה שבין נובמבר 2015 עד סוף מרס 2016. החברה תפעיל טיסות מ-4 יעדים ברוסיה: מוסקווה, קלינינגראד, סן פטרסבורג וקראסנודר. ס"ה תופעלנה למעלה מ-70 טיסות, עם פוטנציאל מעל 10,000 תיירים. כידוע, משרד התיירות פועל להחזרת התיירות מאירופה ורוסיה לאילת ומתמרץ בסכום של 45 אירו לנוסע חברות תעופה וסיטונאי תיירות, שמפעילים טיסות ישירות לשדה התעופה עובדה בחורף הקרוב. התמרוץ הביא לעיר למעלה מ-35 טיסות בשבוע מאירופה ומרוסיה, עם פוטנציאל של למעלה ממאה אלף תיירים.

על פי נתוני משרד התיירות, כל תייר מוציא בארץ כ-1,500 דולר בממוצע (לא כולל כרטיס טיסה). בחורף של 2013-14 הגיעו לאילת כ-40,000 תיירים לעומת 12,000 בתקופה המקבילה בחורף של 2014-15. כמו כן בחורף של 2013-14 נחתו באילת 15-20 טיסות מאירופה בשבוע, ובחורף של 2014-15 נחתו באילת רק 3-4 טיסות בשבוע. מרוסיה: בשנת 2013-14 נחתו כ-8-9 טיסות ישירות בשבוע ובחורף של 2014-15 רק כ-2 טיסות ישירות בשבוע. שר התיירות, יריב לוין, אומר: ״אני מברך את חברות התעופה על הצטרפותן לנוהל אותו יזמנו ועל תחילת פעילותן בישראל. זוהי הבעת אמון בישראל, בזכות ההיענות המצוינת אותה קיבלנו עד כה, נהיה יעד מצויין לתיירים מאירופה. הצטרפותן של החברות הללו והגעתן לראשונה לישראל מוכיחה לכולנו שאפשר להביא לכאן את חברות התעופה הגדולות ובהחלט אפשר להביא לכאן תיירים רבים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: