אא

ברית הסיוע של לופטהנזה תומכת בעיר מינכן

מנהלת קרן ברית הסיוע של לופטהנזה, ויויאן שפוהר, העניקה ליועצת המדיניות הסוציאלית של מינכן, בריגיט מייר, המחאה עבור שירותי מתורגמנות, שתייה, מזון ועריסות מתקפלות לפליטים ועובדי לופטהנזה מסייעים כמתורגמנים מתנדבים

| |

ברית הסיוע (Help Alliance), ארגון הסיוע של עובדי לופטהנזה, מסייע במילוי צורכי הפליטים. מסיבה זו הגישה בשבוע שעבר ויויאן שפוהר, העומדת בראש הארגון, המחאה על סך 100 אלף אירו לבריגיט מייר, יועצת המדיניות הסוציאלית של עיריית מינכן. בנוסף, ברית הסיוע פנתה גם לעובדי קובצת לופטהנזה להציע את שירותיהם כמתורגמנים מתנדבים. יותר מ-50 עובדים כבר הגיבו לבקשה.

עד סוף 2015 ייכנסו לגרמניה כמיליון בני אדם במעמד פליטים. לכך ימשיכו להתלוות השלכות על העיר מינכן: מדי שבוע מגיעים לעיר כ-480 פליטים שאותם יש לשכן ובהם יש לטפל בבירת מדינת בוואריה. רבים מהפליטים זקוקים לשירותי מתורגמנות בהליכי הרישום, במציאת מקום לינה ובנהלים אדמיניסטרטיביים אחרים, ומכאן הביקוש הגדול למתרגמים בעל פה ובכתב.

ויויאן שפוהר, העומדת בראש הארגון ברית הסיוע: "לופטהנזה וברית הסיוע שמחות על האפשרות לסייע למינכן בטיפול בפליטים המגיעים. לשפה תפקיד מכריע במאמצים אלה. כחברה בינלאומית עם עובדים ביותר מ-140 מדינות וקשר אמיץ למינכן בירת בוואריה ולמרכז הדרומי שלנו, אנו מרגישים מחויבות לסייע בתחום זה".

בריגיט מייר, יועצת מדיניות סוציאלית במינכן בירת בוואריה: "במיוחד במצבים מיוחדים כאלה חשוב לכונן אמון בעזרת שפת האם של הפליטים. עם תרומתה הנדיבה לשירותי מתורגמנות, ברית הסיוע תורמות רבות להסרת מחסומי השפה ולגיבוש הבנה," 

הנכונות לסייע לפליטים בקבוצת לופטהנזה עצומה. בשבועות האחרונים, למשל, תרמו מומחי הקייטרינג של קבוצת ללופטהנזה, LSG Sky Chefs, 5,000 בקבוקי מים, 10,000 חטיפים ו-18,000 שמיכות ומסיכות שינה לפליטים מכל רחבי גרמניה. בנוסף, בשיתוף עם הצלב האדום הגרמני, לופטהנזה קארגו העבירה 15,000 עריסות מתקפלות ב-12 טיסות מוושינגטון לפרנקפורט.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: