אא

ירושלים על מפת הכנסים העולמית

לשכת הכנסים ירושלים בשיתוף עם חברת ארטרא, ארגנו את ביקור חברי INCON לסמינר בירושלים שבמהלכו הוצגו קונספטים חדשניים בניהול כנסים, טכנולוגיות כנסים, עתיד הכנסים הרפואיים ואפשרויות שיתופי פעולה עתידיים

| |

בכירי INCON, ברית מארגני הכנסים הבינלאומית היוקרתית, הגיעו לירושלים. חברי הברית, עליה נמנות חברות הכנסים מהמובילות בעולם מנהלים יחדיו תקציבים כוללים של קרוב למיליארד יורו בכ - 170 יעדי כנסים שונים בעולם.

לשכת הכנסים של ירושלים אירחה את האירוע בשיתוף עם חברת ארטרא, הפועלת רבות בשיווק, קידום וארגון כנסים בינלאומיים בישראל והיא השותפה המקומית ב- INCON. חברי INCON התכנסו בירושלים על מנת לבחון שיתופי פעולה בתחום הכנסים ולקיים את ישיבת ההנהלה של הארגון וסמינר מקצועי לתעשיית הכנסים בישראל. בסמינר דנו דרכים לקדם את ירושלים כיעד לכנסים בינלאומיים, וכלל:הרצאות מומחים ודיוני פאנל מרתקים. 

בסמינר נכחו מארגני כנסים, אנשי אקדמיה, מלונאים, מנהלי אתרים ומתקני כנסים, אנשי משרד התיירות ותיירני העיר, ובמהלכו סיירו במתחמי האירועים והכנסים החדשים בירושלים. הם ביקרו במתחם התחנה, מגדל דוד, ערכו סיור מודרך בעיר העתיקה ועוד

רוזלין מקלאוד, מנכ"לית Arinex מאוסטרליה , ויו"ר  INCON: "ביקרתי בירושלים מספר פעמים במסגרת כנסים שונים במהלך השנים. הפעם, הכרתי מקרוב את החווייה המוצעת למארגני כנסים פוטנציאליים. האתרים ההיסטוריים בעיר יכולים לשמש מקומות מעניינים ביותר לאירועים יחד עם המלונות המגוונים, כמו גם התרבות העשירה והאוכל המיוחד – כולם יחדיו הופכים את ההשתתפות לחוויה עוצרת נשימה".

אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות, הדגיש: "לפחות פעם אחת בחיי כנס, הכנס חייב להגיע לירושלים". כלל המשתתפים בסמינר הסכימו כי הרגישו בטוחים במדינה בכלל ובירושלים בפרט".

אילנית מלכיאור, הממונה על התיירות ברשות לפיתוח ירושלים: "תמיד ידענו על הפוטנציאל הגדול של ירושלים כיעד לכנסים וכעת, עם השקת לשכת הכנסים בירושלים, מתאפשר לנו לקדם את העיר כיעד מושך ורלוונטי למגוון רחב של כנסים, בהיותה גוף המרכז את מכלול השירותים שבאפשרות העיר להציע ובין היתר סיוע לוגיסטי והטבות כספיות. ארגון  INCON הוא שותף טבעי ללשכת הכנסים ואנו בהחלט מצפים להמשיך ולשתף איתו פעולה בעתיד".

 ליאור גלפנד, מנכ"ל ארטרא, השותף המקומי של INCON: "זו גאווה לנו כחברה ששמה לעצמה כמטרה לשווק את ישראל כיעד לכנסים בינלאומיים ובהיותנו שותפים מקומיים בארגון INCON היוקרתי, להצליח, להראות ולשכנע את בכירי מארגני הכנסים בעולם, עד כמה מתבקש להעלות את העיר ירושלים ומדינת ישראל על מפת הכנסים הבינלאומית, ואני משוכנע שהוצאנו מכאן בזכות הפעולה המשותפת שגרירים חדשים ובעלי השפעה לקידום מטרה זו".

 

חברי INCON , מנכ"ל משרד התיירות והמארחים על מדרגות מלון וולדורף אסטוריה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: