אא

בקשה לפירוק חברה המחזיקה במלונות פתאל הוגשה לבית המשפט

חברת פרותאל מלונות המוחזקת ע"י דוד פתאל ופרוספר אמויאל, שותפו ב-11 מלונות. אמויאל, שהגיש את בקשת הפירוק, טוען כי אמויאל ופתאל נקלעו למשבר אמון חריף, ומציין כי: "פתאל החלה למכור חבילות נופש במחירים מגוחכים"

|הישג לחברת יוטרוול ובני מילרד| |הישג לחברת יוטרוול ובני מילרד|

לבית המשפט המחוזי בת"א הוגשה בקשה לפירוק חברת פרותאל תיירות בע"מ. הבקשה הוגשה ע"י חברת א.מ.א מלונות בע"מ שבבעלות פרוספר אמויאל. פרותאל תיירות מוחזקת 50% ע"י דוד פתאל ו-50% ע"י פרוספר אמויאל, והם שותפים יחד ב-11 מלונות.

בפנייה לבית המשפט אמויאל מבקש לתת צו פירוק לחברה המשותפת בדרך של חלוקת נכסיה בין הצדדים.

בפנייה נטען בין היתר כי: "במהלך שנת 2014 נקלעו אמויאל ופתאל למחלוקת קשה ולמשבר אמון חריף, בין היתר, על רקע סכומים גדולים שגובה חברת הניהול המשתייכת לקבוצת החברות שבשליטת דוד פתאל וחשש ממשי של אמויאל כי המשך ניהול בתי המלון על ידי קבוצת פתאל בתנאים הקיימים פוגע בטובת החברה". עוד נטען בתביעה כי: "לאור האמור, דרש אמויאל לשנות את הסכמי הניהול במלונות החברה, אשר מכוחם מועברים מדי שנה עשרות מיליוני שקלים לכיסה של קבוצת פתאל, באופן הפוגע ברווחי החברה ומעשיר את קבוצת פתאל על חשבונה של המבקשת והחברה".

עוד מתואר בכתב התביעה כי: "במהלך הויכוחים ביניהם, נאמרו דברים קשים וכינויי גנאי על ידי אמויאל ופתאל, ובכללם טענות חמורות מצד אמויאל כלפי פתאל, בכל הנוגע להתנהלות הכספית בחברה. בתוך כך, הבהיר אמויאל לפתאל כי הוא אינו מאמין לו, אינו סומך עליו. פתאל מצידו הטיח אף הוא כאמור האשמות קשות מאד כלפי אמויאל, אשר מקצתן נגעו אף הן לחוסר האמון ביניהם".

אמויאל טוען שיש הידרדרות בהכנסות בתי המלון: "לאחרונה החלה פתאל למכור חבילות נופש לקיץ במלונות החברה במחירים מגוחכים ובהנחות ענק הדומות ל"מכירת חיסול", ללא כל התייעצות ו/או קבלת החלטות בדירקטוריון פרותאל, וזאת ככל הנראה בשל מצבה התרימי הקשה".

עוד נטען בבקשה לגבי מצב הכספי של החברה, כי: "מנתוני דוח רווח והפסד לחודש ינואר 2015 עולה תמונה מדאיגה של ירידה חדה בביצועי מלונות החברה בהשוואה לנתוני השנה שעברה, שנובעת ככל הנראה מאופן הניהול הכושל של חברת הניהול שבשליטת פתאל."

לפי הנטען בבקשה באילת ירד הרווח התפעולי של המלונות בסכום של 737,700 שקל, ירידה של כ-46%, בירושלים ירד הרווח התפעולי של המלונות בסכום של 832,767 שקל, ירידה של כ-35%. מלון הרודס ים המלח הציג רווח של 631,654 שקל כאשר בשנת 2014 היה סגור. מלון לאונרדו פריווליג' ים המלח סיים את החודש בהפסד של 238,701 שקל לעומת רווח של 302,124 שקל".

עוד נטען כי הוצאות ההנהלה והכלליות בכלל המלונות עלו בשיעור חד של כ-30% והוצאות השיווק עלו בשיעור חד עוד יותר של כ-100% -  636,875 בינואר 2014 לעומת 1.330,585 ש"ח בינואר 2015 .

  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: