אא

קריסטל קרוזס מארחת שפים עטורי מישלן

שף נובו מטסוהיסה ושף אלקסיס גוטייר עטורי כוכבי מישלן יתארחו בהפלגות של החברה והנוסעים יזכו בארוחות וטעמים מהצוות הקולינרי

| |

בועז וקסמן, יו"ר ובעלים חברת התיירות אופיר טורס, המייצגת בישראל את Crystal Cruises: "חובבי אוכל טוב וטיולי יוקרה יוכלו ליהנות מ-2 הפלגות נושא במהלך 2016 תחת הכותרת "פסטיבל יין ואוכל" על סיפון אוניות 'קריסטל קרוזס', חברת הקרוזים המעוטרת ביותר בעולם. אוניית 'קריסטל סימפוני' תפליג למסע בן 12 ימים בים התיכון מאיסטנבול לרומא, במסגרתו תארח את השף עטור כוכבי מישלן, אלקסיס גוטייר ממסעדתGauthier Soho House שבלונדון; בעוד שאוניית 'קריסטל סרניטי' תארח בפעם נוספת את המאסטר שף נובו מטסוהיסה ל-10 ימי הפלגה באלסקה." 

בהפלגה לאלסקה באוניית 'קריסטל סרניטי' השף נובו מטסוהיסה יחזור לארח את הנוסעים בארוחות ערב רבות מנות במסעדת ה-Silk Road, כמו גם במשתים נוספים ובתפריטים מיוחדים. האוכל היפני-פרואני של נובו מוגש במסעדת Silk Road ובסושי בר שעל האנייה בכל ההפלגות של קריסטל סימפוני וקריסטל סרניטי מאז 2003 ו-2008, בהתאמה. נובו מדריך באופן אישי את כל השפים, מעצב את כל התפריטים ומבקר לעיתים קרובות באוניות לליטושים קבועים.   בנוסף להרפתקאות מהן יוכלו אורחים ליהנות באלסקה, יהיו להם הזדמנויות לטעום את המזון המקומי, כולל פסטיבל עקרבים בקטצ'יקן, אפיית סלמון בג'ונו ותה אנגלי מקומי בויקטוריה ועוד.

שף נובו מטסוהיסה ושף אלקסיס גוטייר. צילום: Crystal Cruises

הקרוז, אשר יפליג בים התיכון באוניית 'קריסטל סימפוני', יציע לחוות טעמים מקומיים כמעט בכל יעד, עם מספר אפשרויות לאורחים ללמוד ליצור מנות ספיישל ייחודיות של שפים מוכרים מהעולם.   בקרוז שנושאו יהיה יין ואוכל תחת הכותרת Experiences of Discovery, אל הצוות הקולינרי של ההפלגה יצטרף השף הצרפתי עטור כוכבי המישלן אלקסיס גוטייר (Alexis Gauthier) ממסעדת Gauthier Soho House שבלונדון. השף המוערך יוביל את האורחים דרך הדגמות של המנות המפורסמות ביותר שלו והוא אף יציע הדרכות לקבוצות קטנות של משתתפים במטבח האנייה. בערבים נבחרים אורחים ייהנו מתפריט שנוצר במיוחד ע"י שף גוטייר בחדר האוכל של האנייה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: