אא

מספר העובדים הירדנים במלונות אילת יגיע בתוך חודש ל-500

סגן השר לשיתוף פעולה אזורי, ח"כ איוב קרא, קיים הבוקר באילת פגישת עבודה עם סמנכ"ל רשות שדות התעופה שלמה אורן, מנהל מסוף יצחק רבין אריה זקס ומנהל מסוף טאבה איציק חי, וסקרו את התקדמות התוכנית להבאת עובדים יומיים מירדן לעבודה

| |

במהלך הפגישה סקרו נציגי רש"ת את התקדמות התוכנית להבאת עובדים יומיים מירדן לעבודה במלונות אילת, אשר יצאה לפועל בחודש האחרון. אריה זקס ציין כי הפיילוט שהחל עם 150 עובדים מדי יום מתקדם בהצלחה וכי עד סוף שנת 2015 מס' העובדים צפוי לעלות ל-500. על מנת לעמוד ביעד שקבעה הממשלה, 1500 עובדים, יש צורך בהרחבת המסוף ושדרוג התשתיות וסגן השר קרא אמר כי המשרד לשיתוף פעולה אזורי ישמח לסייע לרש"ת בקידום הצעדים הנדרשים לכך.

סמנכ"ל רש"ת שלמה אורן הוסיף והציג את הפעולות הנעשות במעברי הגבול היבשתיים עם ירדן לצורך שינוע סחורות והדרך בה ישראל משמשת גשר יבשתי בין מדינות ערב, באמצעות ירדן, למדינות אירופה, ואת האפשרויות הגלומות בהמשך פיתוח המעברים שיאפשר הגדלה משמעותית בכמות הסחורה שתוכל לעבור בהם. סגן השר ציין קרא ציין כי למעברים חשיבות רבה לשדרוג היחסים של ישראל עם מדינות ערב הגובלות בה ואף הרחוקות יותר, ואת הפוטנציאל לאפשרויות של שיתופי פעולה מסחריים נוספים, בין היתר בפרויקט 'שער הירדן' במסגרתו עתיד לקום גשר חדש בין ישראל לירדן, כחלק מאזור תעשייה משותף בצפון בקעת הירדן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: