אא

חשיפה: מערכת הסליקה החדשה של יאטא

יוסי פתאל מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת וסגן נשיא אופט"א חושף בראיון מיוחד ל'פספורט' על התכנית החדשה להסכם בין סוכן הנסיעות לחברות התעופה. כמו כן, פתאל מספר על מגוון פעילויותיה של לשכת מארגני תיירות נכנסת. הראיון המלא בבגיליון המודפס של פספורט בנקודות ההפצה

| |

מהפכה גדולה, קבלו הצצה למערכת הסליקה החדשה של יאטא. יוסי פתאל מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת, וסגן נשיא אופט"א בראיון מיוחד בגיליון החדש של 'פספורט' חושף את הפרטים על התכנית החדשה להסכם בין סוכן הנסיעות לחברות התעופה. במסגרת זו כל תכנית האקרדיטציה ומערכת הסליקה עומדת לעבור מהפך מרחיק לכת בשנתיים הקרובות. כמו כן, פתאל מספר על מגוון פעילויותיה של לשכת מארגני תיירות נכנסת.

עפ"י פתאל התכנית החדשה תגרום ל: "שינוי אסטרטגי ותשנה מן המסד את מכערכת היחסים בין סוכני הנסיעות ויאטא".

השינוי יכלול לראשונה הסכם סוכנות חדש בין סוכן הנסיעות וחברות התעופה באמצעות יאטא. בעיקרי התכנית, ניהול האשראי הניתן לסוכנים באופן שוטף והגבלתו, הוספת מודלים חדשים לסוגי סוכני נסיעות ומורשי יאטא, תכנית ביטוח אשראי חדשה.

פתאל מציין כי:" במסגרת המערכת החדשה תוקם מערכת ניהול האשראי השוטף הניתן לסוכנים, מבוסס על קריטריונים פיננסיים המשלבים את רמת הביטחונות הניתנים על ידי הסוכן לכמות האשראי שתאושר".

הראיון המלא בגיליון סקי המיוחד של פספורט בנקודות ההפצה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: