אא

אוכל סיני - לא מה שחשבתם!

ידעתם שהסינים אוכלים מרק לארוחת בוקר? עכשיו גם השפים של המלונות בישראל ידעו. שפים בכירים מסין מגיעים השבוע לארץ ביוזמת משרד התיירות, לערוך סדנאות לשפים ישראלים על הטעם הקולינרי של התיירים הסינים

| |

כחלק מהיערכות משרד התיירות לקבלת פניהם של התיירים הצפויים להגיע מסין בעתיד הקרוב, ובמיוחד החל מאפריל 2016, מועד תחילת הפעלת קו התעופה הישיר של חברת התעופה הסינית "היינאן איירליינס" מבייג'ינג לישראל - משרד התיירות מקיים סדנאות אומן לשפים ישראלים על ידי שפים בכירים מסין, בעקבות ההצלחה הרבה לה זכו הסדנאות שהתקיימו בחודש אוקטובר עם שפים מומחים מהודו.

כל אחד מהשפים, שהוזמנו לארץ על ידי האגף להכשרה מקצועית במשרד, יעבירו סדנאות אומן לאנשי המקצוע הישראלים - שפים מבתי מלון, מסעדות ומדריכים מקצועיים לקולינריה, ללא תשלום. לשפים הישראלים תינתן הזדמנות ללמוד ממקור ראשון כיצד להתאים את המוצר הקולינרי הישראלי להעדפות הייחודיות של התיירים מסין המבקרים בארץ. בתכנית ילמדו השפים הכנת מנות עיקריות ומנות אופייניות לארוחת בוקר סינית. במהלך הביקור ילמדו האורחים מסין על המטבח הכשר ועל המטבח הישראלי וגם יסיירו בארץ. הפרויקט מתקיים בשיתוף משרד הכלכלה.

הסדנאות מתקיימות השבוע בארבעה מוקדים עיקריים במקביל: בית הספר למלונאות ולתיירות אוניברסיטת בן- גוריון בנגב (קמפוס אילת), רימונים - המכללה למלונאות קולינריה וקריירה (טבריה), תדמור - ביה"ס המרכזי למלונאות (הרצליה) ודן גורמה – ביה"ס לקולינריה (תל-אביב).  בכל אחד מהם תתקיימנה שתי סדנאות זהות.

בשלוש השנים האחרונות חל גידול ניכר באחוזי תנועת התיירים מסין לישראל, אך עדיין מדובר במספרים נמוכים באופן יחסי לשוק התיירות הסיני: ב-2014 הגיעו לישראל כ-34,100 מבקרים מסין, עלייה של 36.2% לעומת 2013 ועלייה של 76% לעומת 2012 (ב-2013 הגיעו לישראל 25,042 מבקרים מסין וב-2012 הגיעו 19,416 מבקרים). במשרד התיירות צופים כי פתיחת קו התעופה של "היינאן איירליינס" לתל אביב תגדיל את מספר התיירים מסין.

 שר התיירות יריב לוין: "אנו רואים פוטנציאל גדול בשוק התיירות הנכנסת מסין ופועלים רבות על מנת לעודד הגעת תיירים מסין לישראל. הסדנאות אותן יזם המשרד הן צעד נוסף במסגרת שורת צעדים שאנו עושים על מנת להתאים את הענף בישראל לקליטת התיירים הסינים, ואני משוכנע כי צעדים אלו, יחד עם כניסת חברת התעופה "היינאן" לפעילות בישראל, יביאו ארצה תיירים סינים רבים נוספים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: