אא

עובדי דיזנהאוז - בי.טי.סי חגגו באומן 17

לרגל חג החנוכה שבפתח התקבצו מאות עובדי החברה וספקים מתעשיית התיירות לערב מיוחד בו הוגרלו בין היתר טיסות של אל על לניו יורק, בוסטון, בנגקוק והונג קונג. המנכ״ל חודרוב נשא דברים וזכה לתשואות כשבישר לעובדים כי יחגגו בחודש יוני 2016 יחדיו בסיור משותף באתונה

| |

כל עובדי חברת דיזנהאוז בי.טיסי המאוחדת התכנסו אמש (חמישי), לערב מיוחד לקראת חג החנוכה באולם האירועים ביפו האומן 17.

למעלה מ 400 עובדי החברה על כל סניפיה וכן ספקים ונותני שירות, הגיעו לערב חגיגי שאורגן היטב , וכלל בין היתר מזנון פתוח עם אוכל ושתיה,והופעות אורחים שריתקו את הנוכחים עד חצות.

עופר חודרוב, מנכ״ל החברה נשא דברים במהלך הערב, וסיפר על הליך המיזוג והתוכניות של החברה לשנת 2016. חודרוב אף הודה לעובדים על תרומתם להליך המיזוג עליו סיפר בגאווה כי עבר בהצלחה אף הרבה יותר ממה שציפה, לפחות בכל מה שקשור לאיחוד מערכות המחשוב בין החברות. חודרוב, זכה לתשואות מהנוכחים לאחר שבישר מעל הבמה,  כי כפי שהיה נהוג בחברת בי.ט.יסי עד האיחוד לצאת במרוכז ליעד אחר בחו״ל פעם בשנה  עם כל עובדי החברה, החליט גם השנה להוציא את כל עובדי החברה המאוחדת,  בחודש יוני 2016 לאתונה לסוף שבוע מיוחד של גיבוש ופעילות משותפת.

בערב החגיגי בו נצפו בין היתר, מנהל אל על סניף ישראל ירום ודיש, אסתי הרשקוביץ מנכ״לית דלתא איירליינס, אופיר דנאי מנכ״ל אופרן, גיא כהן מנכ״ל סייבר ישראל, אבנר גורדון מנכ״ל סוויס איירליינס, עמוס מרטינז, מנהל תחום תיירות יוצאת בחברת הרץ ועוד רבים אחרים, הוגרלו בין עובדי החברה כרטיסי טיסה מתנת חברת אל על ליעדיה הנבחרים- ניו יורק, בוסטון, הונג קונג ובנגקוק.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נשארים בארץ - המלצות לטיולים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: