אא

דרך חדשה: אורן דרורי פורש ממשרד התיירות

ראש מנהל השיווק במשרד התיירות הודיע על פרישה לאחר 25 שנה בהם שימש בתפקידים בכירים במשרד. מזה כעשור דרורי אחראי על כל מערך השיווק של ישראל בארץ ובחו"ל. דרורי: "ידענו אתגרים רבים והצלחנו להתמודד עם משברים רבים במגוון כלים ושיטות"

| |
אורן דרורי, סמנכ"ל בכיר וראש מינהל השיווק במשרד התיירות, פורש מתפקידו.

דרורי החל את דרכו במשרד התיירות כצוער לפני 25 שנה. מאז מילא מגוון תפקידים בארץ ובחו"ל, בהם: קונסול, מנהל נציגות המשרד בבריטניה ובצפון אירופה, מנהל נציגות המשרד בלוס אנג'לס, מערב ארה"ב. כמו כן, דרורי כיהן כמנהל אגף אסטרטגיה שיווקית, ממונה תקציב ותכניות עבודה של המשרד, ועוד.  

מאז קיץ 2006 מכהן דרורי כסמנכ"ל בכיר וראש מינהל השיווק במשרד התיירות. בתפקיד זה הוא אחראי על כל מערך השיווק של ישראל כיעד תיירות בארץ ובחו"ל. דרורי אומר כי: "מלאכת השיווק היא אין סופית, אין פתרונות קסם ונדרשת עבודה יצירתית, עקבית ומתמשכת. ידענו אתגרים רבים ובשילוב ידיים עם תעשיית התיירות בארץ ובחו"ל הצלחנו להתמודד עם משברים רבים במגוון כלים ושיטות. יחד עם זאת, אין תחליף לסביבה יציבה יותר על מנת לממש את הפוטנציאל התיירותי במלואו. לאחר כמעט עשור בתפקיד כה מרכזי ומרתק, הגיע הזמן לפנות לכיוונים חדשים".

אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות: "אני מאחל בהצלחה לאורן, שהוביל את המינהל הגדול במשרד ועמד באתגרים לא פשוטים. לאורן יש היכרות מעמיקה עם הפעילות הממשלתית ואני בטוח שיהווה נכס בכל תחום בו יבחר להמשיך את דרכו המקצועית. בימים אלה, עד לפרישתו בעוד מספר חודשים, אורן מרכז את גיבוש התכנית האסטרטגית של המשרד שתוצג בקרוב לשר, בהמשך לעבודת חברת "מטריקס" על המבנה האירגוני".

                                            אמיר הלוי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: