אא

עמותת זיו נעורים חנכה מרכז ימי חדש בעכו

עמותת זיו נעורים חנכה מרכז ימי חדש בעכו, בשיתוף מלון רימונים חוף התמרים עכו .במרכז הטקס צפו המוזמנים בפעילות ימית של קבוצת חניכי זיו נעורים

| |

עמותת זיו נעורים, הפועלת להעצמת בני נוער ולמניעת נשירתם ממערכת החינוך, באמצעות פעילות ימית, מרחיבה את פעילותה ופותחת מרכז ימי חדש במלון רימונים חוף התמרים בעכו.

המרכז החדש במלון רימונים חוף התמרים עכו, הינו המרכז השלישי המצטרף לשני מרכזים ימיים קיימים באשדוד ובנתניה, בו יפעלו בשלב הראשון כחמש קבוצות של נערים משלומי, עכו, המועצה האזורית מטה אשר והקריות.

חנוכת המרכז החדש התקיימה ביום א' 6.12.15, בהשתתפות יו"ר עמותת "זיו נעורים" מר מיכה הרצברג אשר הגה את רעיון העמותה, בני וקנין מנכ"ל עמותת זיו נעורים, ד"ר יום טוב סמיה – יו"ר אגודת הידידים של העמותה, מוטה גורפונג – מנכ"ל תדאה, חברי הנהלת עמותת זיו נעורים, חברי הועד המנהל וחברי אגודת הידידים של העמותה וכן חברי הנהלת רשת מלונות רימונים ובראשם מנכ"ל מלון רימונים חוף התמרים מר דודי בן גל.

שיתוף הפעולה בין מלון רימונים חוף התמרים עכו ועמותת זיו נעורים, מתקיים בשני מישורים המשלימים זה את זה: חניכי עמותת זיו נעורים, מקבלים שיעורי ימאות, בהם הם לומדים את תורת הגלישה, השהייה בים וההתמודדות עם הים, תוך כדי תהליך של העצמה אישית, שנבנה באמצעות מדריכיהם. השיעורים מתקיימים ברצועת החוף המקסימה הנמצאת למרגלות מלון רימונים חוף התמרים עכו השייכת למלון. בנוסף נהנים החניכים ממתקני המלון הנמצאים בצמוד לחוף, כדוגמת: מקלחות ומקומות אחסנה לציוד הלימוד, הכולל גלשני גלים, קאייקים, SUP, לוח גלישה בוגי, משקפות, שנורקלים ועוד.

חנוכת המרכז הימי של עמותת זיו נעורים בשיתוף מלון רימונים חוף התמרים עכו. צילום: אפרת סביר 

בני וקנין, מנכ"ל עמותת "זיו נעורים": "עמותת זיו נעורים חורטת על דגלה את נושא העצמת בני הנוער באשר הם ועושה כל שביכולתה על מנת לקדם, לחזק, לחנך ולהביא את הפוטנציאל האישי של דור העתיד לכדי מימוש, תוך שימת דגש על ערכים חברתיים, לימודיים וחינוכיים כאחד. אני מקווה ומאמין, כי בעוד שנים ספורות ייפתחו מרכזים ימיים נוספים גם בכינרת ובאילת ובכך נוכל להגיע לפריסה ארצית לכל נער ונערה הזקוקים לנו".

דודי בן גל, מנכ"ל מלון רימונים חוף התמרים: "שיתוף הפעולה בין מלון רימונים חוף התמרים עכו לעמותת זיו נעורים, הינו חשוב מאוד ותורם רבות לשני הצדדים. אנו שמחים על החיבור המנצח, המשלב תרומה לקהילה, תוך הענקת חוויה ייחודית לאורחינו בפעילות ימית מתקדמת. כולי תקווה כי שיתוף הפעולה ימשיך עוד שנים רבות ויהווה מודל לחיקוי למרכזים נוספים".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: