אא

לא רק סקי: חם בחורף עם פספורט

אם החורף הקר והגשום עוצר אתכם מלצאת לחופש, למה שלא תצטרפו אלינו לחופשה באווירה חמה יותר. הגיליונות הקרובים של פספורט ופספורט גלובס יוקדשו ליעדים בהם זורחת השמש: דרום אירופה ואיי הים התיכון, דרום אפריקה ויעדי קיץ באמריקה הדרומית

| |

החורף לא נחשב לעונת החופשות, מלבד, כמובן, לחובבי הסקי וחופשות חורפיות. אבל לא בכל במקום בעולם קר, גשום או מושלג, ויש מקומות בהם זורחת השמש ומזג האוויר חמים ונעים. אז למה לא לנצל את ההזדמנות ולנסוע אליהם? בשביל זה אנחנו כאן.

בגיליונות הקרובים של פספורט ופספורט גלובס נציג בפניכם את היעדים החמים בעונה הקרה, שמתאימים לחופשה אחרת, עם ג'קט קליל ואפילו בטן-גב, כולל הצעות נהדרות של ספקי התיירות השונים. בדרום אירופה, בפורטוגל, בחבל אנדלוסיה בספרד ובדרום איטליה, השמש זורחת ברוב ימי החורף ומזג האוויר נעים ומתאים לחופשה נינוחה ורגועה. גם איי הים התיכון, כמו מלטה, סיציליה וטנריף, מציעים מקום מפלט אידיאלי לנופשים מכל העולם שבורחים מהחורף הקפוא.

ואם אנחנו כבר בעניין, מי שרוצה ליהנות מחופשת בטן-גב או מטיולים במזג אוויר קיצי יוכל להרחיק עד דרום אפריקה, לטייל בטנזניה ולנפוש בזנזיבר. לאלה מכם המתכננים חופשה ארוכה, אנחנו מציעים להרחיק קצת יותר עד אמריקה הדרומית, שם הקיץ בעיצומו, ובברזיל, ארץ הסמבה והחופים המרהיבים, כבר מתכוננים לקרנבלים הגדולים. אל תחמיצו.

והעיקר, שתהיה לכם חופשת חורף חמימה ונעימה!

 

 זנזיבר, חופשת חורף קיצית

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: