אא

התאחדות משרדי הנסיעות הצטרפה לאיגוד סוכני הנסיעות האירופי

ההתאחדות חוברת אל 33 מדינות המאוגדות באחד הגופים המובילים בעולם בתחום הנסיעות, המשמש כגוף רשמי של כל מדינות אירופה בפני מוסדות IATA. חני סובול תייצג את ההתאחדות שהוזמנה להשתתף כחברה פעילה בוועדה לנושאי תעופה

| |

, איגוד התאחדויות סוכני הנסיעות של האיחוד האירופי. בצעד זה, חוברת ההתאחדות אל 33 מדינות המאוגדות באחד הגופים החזקים והמובילים בעולם בתחום הנסיעות, אשר גם משמש כגוף היציג הרשמי של כל מדינות אירופה בפני מוסדות IATA.

החלטת ההתאחדות להצטרף ל ECTAA אושרה בישיבת הוועד בתחילת חודש אוקטובר השנה, מתוך תפישה הרואה באיחוד האירופי כרלוונטי ביותר להתאחדות ולחבריה משורה רחבה של סיבות, וביניהן:

מעל ל-60% מן התיירות מישראל יוצאת ליעדים באיחוד האירופי, וחיזוק הקשר עם התאחדויות הסוכנים ומארגני התיירות במדינות אלה ישרת היטב את חברי ההתאחדות. הסכם התעופה של ישראל עם האיחוד האירופי ("הסכם השמיים הפתוחים") מציב את הרגולציה האירופית כמתווה העתידי של החקיקה בתחומי התעופה וזכויות הנוסעים, ישראל חברה ב OECD לאחר שהיתה חברה בשוק האירופי המשותף בטרם הקמת האיחוד האירופי, ומקיימת שורה ארוכה ומגוונת של שיתופי פעולה עם האיחוד האירופי, מדינות האיחוד האירופי הן בעלות מאפיינים דומים בתחומים רבים: תפישה דמוקרטית, כלכלה מערבית פתוחה, תרבות מפותחת ומגוונת ועוד.

מנכ"לית ההתאחדות חני סובול: "כבר במכתב אישור ההצטרפות, הוזמנה ההתאחדות להשתתף כחברה פעילה בוועדה לנושאי תעופה, הפועלת בשיתוף עם ועדת טכנולוגיה."  סובול היא שתייצג את ההתאחדות בוועדה חשובה זו.

עוד מסרה סובול, כי בכוונת ההתאחדות למנף את החברות ב ECTAA לפעילות נרחבת בכל התחומים הרלוונטיים לחברי ההתאחדות ולתחום הנסיעות בכלל ולפעול בדרכים רבות ומגוונות לקידום האינטרסים של חברי ההתאחדות ושל התיירות בישראל.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: