אא

בשורות טובות: גידול בתיירות החורף הנכנסת לאילת

התיירות לאילת מראה סימני התאוששות. מתחילת החורף נחתו בעיר הדרומית 10,000 תיירים זרים, גידול של 300 אחוז לעומת שנה שעברה. עם זאת, מלונאים בעיר טוענים כי רוב התיירים שוהים במלונות זולים ובדירות Airbnb

| |

אילת חוזרת לככב על מפת התיירות הנכנסת לישראל. על אף המצב הבטחוני, חל גידול משמעותי בתיירות הנכנסת לעיר הנופש הדרומית. בראיון לפספורניוז, חושף שבי שי, מנכ”ל מלונאי אילת, את הנתונים המעודדים. לדברי שי, מתחילת חורף 2015 (אמצע אוקטובר עד אמצע דצמבר), נחתו באילת 10,000 תיירים זרים, זאת לעומת 3,000 תיירים זרים באותה תקופה אשתקד.

"הסיבה לעלייה המשמעותית בתיירות הנכנסת, היא הוספת הטיסות לאילת של חברות התעופה מונרך הבריטית וריינאר האירית בחודשים האחרונים", אומר שי. "מרבית התיירים הזרים המגיעים לאילת הם בריטים, הטסים באמצעות חברת מונרך, והונגרים, ליטאים ופולנים, המגיעים לעיר באמצעות חברת ריינאייר".

מחכים לרוסים שיגיעו בקיץ

על רקע המשבר בין רוסיה לטורקיה, אנשי ענף התיירות בישראל ובאילת בפרט, מקווים שהקהל הרוסי יחפש אלטרנטיבות לנופש בטורקיה. "הרוסים לא מגיעים לאילת בחורף משום שעיקר התיירות היוצאת מרוסיה היא בקיץ. אם המצב בין רוסיה לטורקיה יישאר כפי שהוא, אני מאמין שהרוסים יגיעו לאילת. יש לנו מחירים אטרקטיבים ושפע של פעילויות ואטרקציות להציע באילת", מסכם שי. 

בתוך כך, מלונאים רבים באילת, בעיקר מרשתות בתי המלון המובילות, נשמעים יותר מודאגים מאשר מעודדים מהנתונים החדשים, ואומרים לפספורניוז כי למרות הגידול בכמות התיירים הזרים הנוחתים בעיר, הביקוש ללינה במלונות הגדולים נמוך מאד. לדברי המלונאים, התיירים המגיעים לעיר מעדיפים להשתכן במלונות בדרגת 2-3 כוכבים, אכסניות ודירות אירוח המפורסמות באתר Airbnb. זאת, בשעה שהמלונאים משלמים 15 אירו עבור כל תייר זר המגיע לאילת, בנוסף ל-45 אירו שמשלם משרד התיירות.       

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: