אא

לאומיטק משיקה כרטיס אשראי עסקי Society

הכרטיס החדש מיועד ליזמים בקהילת ההייטק הישראלית, והוא כולל הטבות ייעודיות לחברי המועדון. מחזיקי הכרטיס יהנו ממעמד Gold במועדון הנוסע המתמיד של יונייטד איירליינס

| |
לאומיטק הודיעה היום (ראשון) על השקת Society, קהילה ייעודית של יזמים ומנכ"לים של חברות טכנולוגיה ומובילי דעה בעולם היזמות והחדשנות הישראלי.

Society מבוסס על כרטיס אשראי עסקי המקושר לחשבון החברה ובשונה מכרטיסי אשראי אחרים, יעניק הטבות הן לחברה עצמה והן למחזיק הכרטיס. מועדון Society, בשיתוף עם ה-Elevator Fund ולאומי קארד, פונה לבכירי ה-Ecosystem הישראלי, ויעניק לחבריו הטבות ב-4 תחומים:
 
נסיעות - טיסות, מלונות, כניסה לטרקלינים, השכרת רכב, חדרי ישיבות.
כלים לניהול החברה - שירותי ענן, תוכנות ייעודיות, shared office space.
נטוורקינג - אירועי תוכן אקסקלוסיביים למחזיקי הכרטיס, הטבות בהרשמה לכנסים בישראל ובעולם.
לייף סטייל - מגוון הטבות ואירועים ייחודיים לחברי הקהילה 
 
מחזיקי Society Card יהנו ממעמד Gold במועדון הנוסע המתמיד של יונייטד איירליינס מיום הצטרפותם למועדון. כחלק משיתוף הפעולה הייחודי של Society עם United Airlines, מגבשות החברות הטבות ואירועים לחברי המועדון לרגל השקת הקו החדש. הכרטיס יכלול גם הטבה ברשתות בתי מלון בינלאומיות, עם הבטחה להנחה נוספת על המחירים הנמוכים ביותר המפורסמים.
 
יפעת אורון, מנכ"לית לאומיטק: "הקמת המועדון היא פרי צורך שנובע מהשטח. אנחנו נמצאים בקשר יומיומי עם הקהילה, נפגשים עם יזמים, מנכ"לים וראשי חברות וקרנות הון סיכון ומבינים היטב את צרכי היזמים והחברות. Society יאגד את ראשי עולם היזמות, החדשנות וההשקעות בהייטק, וייצור דינמיקה של שותפות בה חברי הקהילה חולקים ידע, מסייעים האחד לשני ובונים בסיס לפעילות משותפת. אנחנו נוסיף את ההטבות והקשרים שלנו, ובכך נחזק את הקהילה ונמנף אותה להישגים חדשים". 
 
 
 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: