אא

עוד עסקת נדל"ן לאיסתא: רכשה 70% מבית קמור תמורת 85.4 מיליון שקל

החברה הודיעה על רכישת הנכס בן 7 הקומות בתל אביב, הכולל משרדים, אולמות מסחריים וחניון תת קרקעי גדול, מידי חברת רוק גולן. לפי הודעת החברה, 30%-40% מהעסקה יהיה ממקורות עצמאיים והשאר באמצעות הלוואה ממוסד פיננסי, שטרם הוחלט עליו

|רבעון מוצלח - אחישי גל |רבעון מוצלח - אחישי גל

חברת איסתא ממשיכה לצמוח ולהשקיע בעסקאות נדל"ן. החברה הודיעה על רכישת 70% מהזכויות על בית קמור בתל אביב, הממוקם ברחוב המסגר 6, תמורת כ-85.430 מיליון שקל.

מדובר בבניין בן 7 קומות מעל הקרקע ו-3 קומות תת קרקעיות, השייך לחברת רוק גולן. הבניין כולל בין היתר: 158 מקומות חניה תת קרקעיים, 974 מ"ר אולמות מסחריים ומשרדים. כיום שוכנים בבניין שני שוכרים, אחד מהם היא דלק מוטורס, יבואנית מכוניות BMW. דמי השכירות יחד עומדים על כ-9.1 מיליון שקל בשנה. באיסתא מעריכים כי הרווח התפעולי השנתי על הבניין כולו עומד על כ-8.8 מיליון שקל, והיקף הרכישה משקף תשואה של כ-7.2% על הרווח התפעולי הצפוי.

איסתא ציינה כי כ-30%-40% מהעסקה ימומנו ממקורות עצמאיים של החברה, והשאר, כ-60%-70% מהתמורה צפויים להיות ממומנים באמצעות הלוואה ממוסד פיננסי, אך טרם סוכמו הפרטים.

כמו כן, יחול על איסתא נכסים מס רכישה בשיעור של 6% מהתמורה, משמע סך של 5.125 מיליון שקל. כזכור, לאחרונה רכשה איסתא 50% מחברת אוחנה גרופ העוסקת בתמ"א 38. 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: