אא

הבריטים לא יחגגו את חג המולד וסילבסטר בשארם א-שייך

חברות התעופה הבריטיות ביטלו את הטיסות ואת חבילות הנופש ליעד הפופולרי עד חודש הבא, וממתינות להודעת ממשלת בריטניה על בטיחות הטיסה בנתיבי סיני. הנוסעים יוכלו להמיר את הכרטיסים שהזמינו ליעדים אחרים

| |

ביטול גורף של הטיסות ממרבית יעדי אירופה לאתר הנופש הפופולארי שארם א-שייך. כל חברות התעופה הבריטיות, שבעונה זו של השנה, לקראת חופשות חג המולד וראש השנה האזרחית, מפעילות בדרך קבע סדרה אינטנסיבית של טיסות ליעד הנופש הפופולארי בדרום סיני, החליטו על הפסקה מוחלטת של הטיסות. בעקבות בריטיש איירווייס, שהודיעה על ביטול כל טיסותיה עד אמצע ינואר, גם ענקיות הנופש, תומס קוק ותומסון, ביטלו את כל הטיסות וחבילות הנופש בשארם א-שייך עד 14 בינואר, נכון להיום.

עוד קודם לכן, הודיעו איזי ג'ט ומונרך על ביטול הטיסות והחופשות בשארם עד 6 בינואר. יצוין כי מאז 5 בנובמבר, היום בו הופל המטוס הרוסי בסיני, הושעו הטיסות הרגילות מבריטניה לשארם א-שייך, ועתה קבעו חברות התעופה מועד לחידושן, כל זאת בתנאי שממשלת בריטניה תודיע באופן רשמי כי נתיבי הטיסה בסיני בטוחים ומוגנים.

כל חברות התעופה הבריטיות הודיעו לנוסעים כי הם רשאים להחליף את יעד הטיסה והנופש במהלך שלושת החודשים הקרובים, עד תום מועד לוח החורף של תעשיית התעופה, או לדחות את חופשתם למועד מאוחר יותר.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: