אא

״Airbnb הרסו לי את החופשה בניו יורק״

בלוגר המכונה פלטו חשף ברשת כיצד חברת תיווך השכרת הדירות הפופולרית הרסה לו את הטיול לניו יורק. בפוסט נזעם שפרסם בבלוג שלו, התלונן על היחס הגרוע מהאדם שהשכיר לו דירה, ועל ההתעלמות של האתר מפניותיו

| |

חברת Airbnb, המתווכת בין בעלי דירות מכל העולם לבין שוכרים לטווח קצר, צברה פופולריות רבה בשנים האחרונות. אבל נראה שלא כולם מרוצים ממנה: בלוגר, המכונה פלטו, פרסם ברשת פוסט על חווייתו השלילית עם Airbnb ועל כך שחופשתו בניו יורק כמעט נהרסה בגלל החברה. 



פלטו תכנן טיול גדול בצפון אמריקה, והתחנה הראשונה שלו הייתה ניו יורק. בתי המלון בניו יורק ידועים במחיריהם הגבוהים, ומחירי הדירות המוצעות ב-Airbnb נמוכים ב-20 עד 30 אחוזים. לכן, החליט פלטו להזמין דרך אתר החברה דירת שני חדרים הקרובה לטיימס סקוור והתכונן לחופשה חלומית. 



כשפלטו וחברו הגיעו לניו יורק, הם קיבלו הודעה מאלכס, בעל הדירה. אלכס הודיע להם כי שכח להשאיר עבורם את המפתח וקבע להשאיר להם אותו במקום אחר. אך כאשר פלטו וחברו הגיעו לנקודת המפגש, הם נדהמו לגלות כי המפתח לא הושאר. לבסוף, הם קבלו את המפתח כמה שעות מאוחר יותר. 



לאור המקרה, פלטו החליט לבטל את השהות בדירה של אלכס, אך אלכס סירב. בתום ויכוח ארוך, פלטו קיבל חזרה רק מחצית מהכסף ששילם על השכרת הדירה. הוא פנה לחברת Airbnb, אך גם שבוע לאחר פנייתו לא קיבל מענה מהחברה. 



״אם היינו לנים בבית מלון, היינו מקבלים חדר אחר והבעיה הייתה נפתרת בתוך רבע שעה. אבל Airbnb היא רק פלטפורמה, ולוקחים בה חלק בעלי דירות שונים ועצמאיים. לכן, אם ישנה בעיה אין לחברה שום תוכנית ב׳. Airbnb הרסה לי את הטיול ואני לא מתכוון להשתמש שוב בשירות שהיא מציעה״, כתב פלטו.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: