אא

פותחים שנה: סיטונאי התיירות ממליצים על היעדים החמים לשנת 2016

ממשיכים לטייל בעולם מלפלנד ועד פנמה, מוורשה עד איי מאוריציוס. במסגרת ההיערכות לשנה החדשה, פספורטניוז בדק עם סיטונאי התיירות וחברות התעופה אילו יעדים חדשים מחכים לנו בשנת 2016, ואילו יעדים ימשיכו לככב גם בשנה הבאה. כתבה שנייה בסדרה

| |

בקרוב ניפרד משנת 2015 ושנה אזרחית חדשה תתחיל. כמדי שנה, יצאנו לבדוק עם סיטונאי התיירות וחברות הנסיעות מהם היעדים החדשים שהתיירים הישראלים צפויים לבקר בהם בשנת 2016, ומהם היעדים שימשיכו לככב ברשימת המובילים גם בשנה הבאה. קבלו את הכתבה השנייה בסדרה, ושתהיה לכולנו שנת תיירות טובה ומוצלחת.  



נעים מאד, בלגרד

״בשנה הבאה בלגרד, בירת סרביה, תעלה על המפה, בעיקר בתקופת הקיץ״. אומר רוני פלדמן, אחראי על פיתוח עסקי באופן סקיי. ״בבלגרד יש את כל מה שהתייר הישראלי מחפש: שלוש שעות טיסה מתל אביב, שופינג, קזינו, חיי לילה אטרקטיביים, הכוללים מסעדות, ברים, בתי קפה, והכל במחירים נמוכים, כשליש מהמחירים בארץ. בנוסף, הישראלים מתקבלים שם בסבר פנים יפות ובימינו זה נדיר״. 



פלדמן מוסיף כי ״סנט פטרבורג ברוסיה תתחזק בשל המחירים הזולים הנובעים מהיחלשות הרובל, וכן בזכות הטיסות היומיות מישראל. גם פולין היא יעד מבוקש בשנים האחרונות, בעיקר הערים ורשה וקרקוב. בוורשה יש שילוב של ישן וחדש ושפע של היסטוריה יהודית, וקרקוב היא יעד שהולך ומתפתח,. העיר מזכירה מאד את פראג ויש בה אטרקציות רבות. כמובן שאתונה תשמור על מעמדה כיעד פופולרי. היא נגישה, קרובה, ובגלל המשבר הכלכלי מחירי הלינה, השופינג והבילויים נוחים. אתונה זה אנחנו״.



בבלגרד יש את כל מה שהתייר הישראלי מחפש




המטרה: לגלות יעדים חדשים

אם כבר מיציתם את יוון, אתם מוזמנים לבדוק יעדי נופש אחרים, לא פחות אטרקטיביים. אחד מהם הוא מונטנגרו, מדינה קטנה ומקסימה השוכנת בחבל הבלקן. ״יעד נופש שצפוי לצמוח השנה הוא מונטנגרו, מדינה בחבל הבלקן, שהתפתחה מאד בשנים האחרונות, ובנוסף להיותה יעד לטיולים מאורגנים, מהווה יעד בטן גב אטרקטיבי לאלה שמיצו את יוון״. אומר גיל סתיו, סמנכ"ל השיווק והמכירות של קבוצת ישראייר. ״לצד היעדים המוכרים כמו בולגריה, בוקרשט, טיבילסי, בודפשט ופראג, אנחנו צפויים לראות גידול בהיצע של חבילות וטיולים מאורגנים ליעדים אקזוטיים, כגון זנזיבר, טנזניה, איי סיישל וסרי לנקה".



שוקי פישלר, מנהל המכירות של טל תעופה, מסכים כי הישראלים מעוניינים לגלות יעדים חדשים בעולם: ״המגמה העכשווית היא לחפש יעדים חדשים לכל סוגי הטיולים. לאחר שחרשו את היער השחור בגרמניה, הישראלים ישמחו לגלות את המבורג. היא נחשבת לפנינת הצפון הגרמני, יש בה שופינג, חיי לילה תוססים ואירועים רבים, ומהווה יעד אידיאלי למשפחות ולטיולי עיר לסוף שבוע. עיר נוספת שתיכנס למפת היעדים באירופה היא ריגה בלטביה, שמציעה ארכיטקטורה יפהפייה ומטבח פיוז׳ן המשלב בין ארוחות מסורתיות לצד מטעמים מקוריים״.

"יעד חדש ונפלא לשנת 2016 היא באקו, בירת אזרבייג'ן, מדינה מוסלמית חילונית, ידידת ישראל, המקדמת מדיניות חדשה בכדי למשוך תיירים ישראלים״, אומרת מירה בטיש, מנהלת השיווק של חברת מונה טורס. לדבריה, באקו, מציעה שפע של מראות יוצאי דופן, עם מבנים מרשימים מהמאה ה-11, לצד תנופת בנייה עצומה. "ניתן למצוא בה מקומות בילוי רבים המציעים אלכוהול ותרבות חילונית מפותחת, מוזיאונים, גלריות, קניונים ועוד״, מסכמת בטיש.






המבורג - עוד עיר שהישראלים ישמחו לגלות


הביקוש לחופשות אקזוטיות גובר 


חופשות בטן גב אהובות במיוחד על התייר הישראלי. לדברי שוקי פישלר, יעדי הנופש שימשיכו למשוך ישראלים רבים הם מאוריציוס ותאילנד. "באי מאוריציוס תמצאו טבע נהדר, חופים שאין כמותם, אפשרויות צלילה מעולות והרי געש מרשימים. האי מתאים לחופשת בטן גב, אבל מתאים מאד גם לאוהבי תרבויות ולחובבי הטרקים. תאילנד תמשיך לככב כיעד האהוב ביותר על הישראלים, בכל ימות השנה. טיול בתאילנד - באיים, בחופים והבילויים שהיא מציעה, זאת ללא ספק החופשה המושלמת״, אומר פישלר.



רולף קולר, מנכ"ל לופטהנזה ישראל, מתייחס גם הוא לביקוש הגובר של יעדים אקזוטיים, ואומר כי הישראלים יכבשו יעדים אקזוטיים נוספים, שעד כה רק מעטים הגיעו אליהם. ״הודות לפתיחת קווי טיסה חדשים, אני חוזה עלייה בביקוש ליעדי נופש כמו טמפה, פנמה, מאלה שבמלדיביים ואפילו קנקון”, מציין קולר.

יגאל אבני, מנכ״ל כרמל תיירות, מציין כי בין היעדים האקזוטיים של 2016 אפשר למנות את זנזיבר, איי סיישל, וכן, טיול ספארי באפריקה: ״היעדים הללו מייצגים את הגישה החדשה, של לגלות יעדים אקזוטיים ומיוחדים, תרבויות מסעירות ולא מוכרות, כל זה במחיר נגיש ונוח מאלה שהיו מוכרים לקהל הישראלי עד כה״. 


 


חופשת בטן גב מושלמת במאוריציוס


לפלנד
 - יעד החורף האולטימטיבי

לצד יעדי קיץ, הכוללים עצי קוקוס וים בצבעי טורקיז, הישראלים ישמחו לחוות השנה חופשה קרירה יותר. לדברי יורם מוטעי, מנכ"ל קשרי תעופה, לפלנד היא יעד שיהפוך למבוקש יותר בחורף 2016: "בזכות הטיסות הישירות ללפלנד, חלה עלייה בביקוש ליעד המרתק הזה. חווית הטבע של ספארי השלג מספקת מענה למגוון רחב של קהלים, בהם חובבי הטבע והאתגרים, משפחות וטיולי בר ובת מצווה״. 



אבל עם כל הכבוד ליעדים החדשים והמפתיעים שמחכים לנו ב-2016, הישראלים ימשיכו לבקר ביעדים המוכרים והאהובים עליהם: "אני מאמין שבעקבות היחלשות האירו, שנת 2016 של התייר הישראלי תתאפיין בטיסות מרובות ליעדי אירופה הקלאסיים, שימשיכו להיות מבוקשים, לצד אמריקה הצפונית״. אומר רולף קולר, מנכ"ל לופטהנזה ישראל.

רינת חי ברקן, מנהלת השיווק והמכירות של אייר פראנס KLM, מסכימה: ״לצד יעדים שיככבו השנה, כמו ברזיל, ארגנטינה, קולומביה, קובה, מקסיקו, פרו וצ׳ילה, אנחנו  צופים כי פריז ואמסטרדם ימשיכו להיות יעדים מובילים גם בשנת 2016". 



לפלנד - יעד שיהפוך למבוקש יותר בחורף 2016


היעדים החמים לשנת 2016- חלק א'

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותלפלנד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: