אא

מקום בצמרת: מגדל תצפית ממונע כמו שלא ראיתם

מגדל תצפית ממונע הגבוה ביותר בעולם נבנה בימים אלה בברייטון שבבריטניה. המגדל יתנשא לגובה של 162 מטר וישקיף על קו החוף המרהיב של ברייטון וסאסקס. בתא הנוסעים השקוף יוקמו בר ומסעדה, עם תפריט שהכין במיוחד זוכה מאסטר שף הבריטית

| |

מגדל התצפית הממונע הגבוה ביותר בעולם נבנה בימים אלה בברייטון שבבריטניה, הסמוכה לשדה התעופה גאטוויק. המגדל יתנשא לגובה של 162 מטר ויפעל בטכנולוגיית רכבל. תא הנוסעים, שיעוצב כבועה אליפטית שקופה, ינוע לאורך המגדל ויאפשר לנוסעים לעלות אליו מהקרקע, לפני שינסוק לגובה של כ-138 מטרים ויחשוף נוף פנורמי מרהיב המשקיף על קו החוף של הערים ברייטון וסאסקס. בתא הנוסעים יוקמו בר ומסעדה, שעל התפריט שלהם חתום זוכה "מאסטר שף" הבריטית, סטיבן אדוארדס.



מגדל התצפית, שנבנה בחסות חברת התעופה בריטיש איירווייס וייקרא British Airways i360 Observation Tower, צפוי להיות המגדל הכי צר שנבנה אי פעם בעולם. לין אמבלטון, מנהלת בריטיש איירווייס בשדה התעופה גאטוויק, מספרת על המיזם: "הטייסים שלנו, שממריאים משדה התעופה גאטוויק מדי יום, נהנים מהנוף יוצא הדופן של סאסקס בכל המראה ובכל נחיתה. רצינו לתת למבקרים הרבים באיזור ברייטון הזדמנות לחוות חוויה דומה ולהשקיף מגבוה על קו החוף המרהיב ביותר בבריטניה".

ברייטון נחשבת לעיר המתוירת ביותר בדרום מזרח הממלכה הבריטית, מחוץ ללונדון, עם למעלה מ-12 מיליון תיירים בשנה.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: