אא

רבבות צפויים להגיע בחג המולד לישראל

משרד התיירות נערך לקבל את פניהם של המאמינים המגיעים לחגוג את חג המולד בארץ הקודש. המשרד יעמיד לחוגגים תחבורה חינם למיסה בבית לחם ותומך בחגיגות בנצרת. שר התיירות יערוך בירושלים קבלת פנים חגיגית לראשי הקהילות והעדות הנוצריות בישראל

| |

משרד התיירות עסורק בימים אלה בפעילות נמרצת לקראת בואם של עשרות אלפי המאמינים המגיעים לחגוג את חג המולד בישראל. במהלך החג, החל מיום חמישי (24.12) בשעה 15:00 ועד ליום המחרת (25.12) בשעה 3:00 לפנות בוקר, יפעיל משרד התיירות מערך הסעות לתיירים, ללא הפסקה, בין ירושלים ובית לחם, ללא תשלום, בכל חצי שעה עגולה. ההסעות יצאו מתחנת האוטובוס שליד חניון קרתא בממילא, ויעברו דרך מנזר מר אליאס, צומת רוזמרין ומעבר רחל אל כנסיית המולד בבית לחם ובחזרה, בהתאם לעומסי התנועה. כמו כן, נציגי משרד התיירות יקדמו את פני הצליינים והתיירים במעבר רחל עם דברי מתיקה ברוח החג. משרד התיירות משקיע גם במופע זיקוקי דינור בחגיגות בנצרת.

בין המשתתפים באירועי החג: שגרירים, נציגי העדות השונות ומארגני צליינות בישראל, ומנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי. בין המכובדים שיגיעו לאירועים המרכזיים: הפטריארך היווני אורתודוקסי ת'אופילוס השלישי, הפטריארך הלטיני פואד טואל, שגריר הוותיקן, הארכיבישוף ג'וספה לזרוטו, שומר המקומות הקדושים, האב פיירבאטיסטה פיצאבאלה, פרופסט וולפגנג שמידט, נציג הכנסייה הלותרנית הגרמנית. כמו כן ישתתפו באירוע גופים נוספים הקשורים לקידום הצליינות לישראל.

שר התיירות, יריב לוין, שולח ברכות חמות לקראת חג המולד לקהילות הנוצרים, ומזמין את המאמינים מסביב לעולם להגיע לישראל ולבקר בארץ הקודש: "אני מברך את עשרות אלפי המבקרים הצפויים להגיע לחגוג בישראל את חג המולד, ואנו עושים את מירב המאמצים על מנת לסייע לכל אחת ואחד מהם ולהנעים את שהותם פה. המשרד משקיע רבות בשימור האתרים הנוצריים ובשדרוגם לאורך כל ימות השנה, ואנו נמשיך לעשות כל שביכולתנו על מנת לאפשר לכל מאמין נוצרי לבקר באתרים הקדושים לו. אנו מזמינים אתכם להגיע לאתרים הללו ולחוות חוויה רוחנית, דתית ורבת עוצמה".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: