אא

לשכת מארגני תיירות לישראל: "אזהרת המסע של ארה"ב תמוהה ולא מציאותית"

בעקבות אזהרת המסע שהוציא הממשל האמריקני לנוסעים לישראל, לשכת מארגני תיירות נכנסת טוענת כי קיים חשש שהאזהרה נובעת ממניעים פוליטיים ולא מסכנה ממשית. גורמים בענף: ״אין כל שינוי בעקבות האזהרה״

| |

לשכת מארגני תיירות לישראל טוענת היום (חמישי) כי אזהרת המסע לישראל שהוציאה ממשלת ארצות הברית תמוהה, ומעוררת חשש כי היא נובעת מטעמים פוליטיים הקשורים במערכת היחסים בין הממשל הבארצות הברית לבין ממשלת ישראל.



יוסי פתאל, מנכ"ל הלשכה: "רק אתמול התבשרנו על ידי הגורמים המוסמכים בשב"כ כי מגמת האירועים נמצאת בירידה דרסטית, ויום לאחר מכן מתקבלת הודעת ממשלת ארה"ב, שאינה משקפת את פני המציאות.
 אין לנו אלא להצטער על ההודעה, שבפועל מתעלמת מהמציאות בכל הערים המרכזיות בעולם, במיוחד לאור העובדה שישראל היא אחד המקומות הבטוחים בעולם לתיירים".

פתאל מדגיש כי מספר האירועים שמעורבים בהם תיירים בישראל הוא אפסי, בוודאי בהשוואה לכל מקום אחר בעולם, יחסית לגודל האוכלוסייה ומספר המבקרים במדינה.
 "לא יהיה זה מופרך לקבוע כי הביטחון האישי, באופן יחסי, בערים המרכזיות בארצות הברית בטוח פחות לתיירים מאשר בישראל", מסכם פתאל.



בתוך כך, גורמים בענף התיירות מסרו היום לפספורניוז, כי מאז פורסמה האזהרה לא חל שינוי בתיירות הנכנסת מארצות הברית, ואין שום ביטולים או דחיות של טיסות או נוסעים מארה"ב לישראל.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותלשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: