אא

עם הפנים קדימה: ראיון עם מנכ"ל רשת מלונות ארקדיה

עם שישה מלונות ברחבי הארץ, ואחרי סדרת שיפוצים נרחבת ושינויים פרסונליים, מיצבה את עצמה הרשת בשנה החולפת כאלטרנטיבה מלונאית אטרקטיבית לתיירים ולאנשי עסקים. הבעלים והמנכ"ל, מאיר דעבול: "דוגלים בערכי משפחה ויחס אישי לעובדים ולאורחים כאחד"

| |

רשת ארקדיה עשתה ב-2015 כברת דרך משמעותית בענף המלונאות הישראלי, שהתחילה בסדרת שיפוצים נרחבת ב-6 מלונות הרשת: ארקדיה במושבה, השוכן בשכונת המושבה הגרמנית בירושלים, מלון ארקדיה טבריה, מלון ארקדיה אילת, וכן 3 מלונות בת"א: מלון דבורה הוותיק, מלון גולדן ביץ' ומלון ארקדיה טאואר, השוכן בתחילת רחוב בן יהודה בת"א. בנוסף לשיפוצים, התבצעו ברשת שינויים פרסונליים וחיזוק נקודות חולשה, שסייעו לה להמשיך ולהתפתח בשנה החולפת.

לכבוד סיום השנה ותחילתה של שנה אזרחית חדשה, נפגשנו לראיון מיוחד עם מאיר דעבול, הבעלים ומנכ"ל הרשת. עוד לפני שהתייחס לתכנית ההתרחבות של הרשת, דעבול פתח את הראיון בהצהרה: "זה לא סוד שאנחנו מחפשים הזדמנויות עסקיות ברחבי הארץ, במטרה לפתח ולהגדיל את מצבת החדרים והמוצרים המלונאיים אותם אנחנו שואפים למכור לקהל אורחינו".

לדבריו, "עשינו בתקופה האחרונה קפיצת מדרגה משמעותית בכל הקשור לתהליך ההתפתחות של הרשת, בין אם באמצעות מרכז הזמנות, מיתוג אחיד, מינוי מערך ומנהל שיווק חדש לרשת, במקביל להמשך שיתוף הפעולה ההדוק עם סוכני הנסיעות, להם אנחנו רוכשים כבוד גדול כחלק בלתי נפרד מההתפתחות שלנו".

מאיר, מה הייחודיות של רשת מלונות ארקדיה לעומת הרשתות האחרות בישראל?

"המומחיות שלנו היא באירוח קבוצות ותיירות נכנסת. אנחנו משתדלים להיות גמישים כלפי קהל אורחינו, וכאן לטעמי טמון גם סוד הקסם שלנו. אנחנו יודעים לארח קבוצות מלאומים שונים ולהתאים עבורם חופשה ושהות ברמה הגבוהה יותר. מסיבה זו אנחנו נהנים מאחוז נכבד של אורחים חוזרים. הרשת ככלל דוגלת בערכים של משפחתיות ומתן יחס אישי לעובדים ולאורחים כאחד. על אף שמצבת החדרים ברשת הולכת גדלה, עדיין יש בה המון סממנים של בית ומשפחה, וכך גם היא תישאר".

איך היית מסכם את שנת 2015, אילו הישגים ניתן לזקוף לזכותכם השנה? 

"ערכנו השנה מסכת שידרוגים ושיפוצים בכל מלונות הרשת, מתוך כוונה להתאים אותה לסטנדרטים הראויים. בארקדיה טאואר ת"א הוספנו חדר כושר ופינוקי Happy Hour בשעות אחר הצהריים, וכן סיורים מודרכים לתיירים בתל אביב בכל יום שישי בבוקר. בארקדיה במושבה הוספנו ארוחות גורמה וחדר טיפולים ואף חברנו לסדנא של השף אסף גרניט. בטבריה עשינו קפיצת מדרגה משמעותית עם חניכת אגף הבוטיק החדש, אגף חרמון, ובקרוב נתחיל בשיפוץ מקיף של מתחם הלובי. גם מלון דבורה בת"א, נמצא בהליך שדרוג משמעותי שהחל השנה, ובשנת 2016 עתיד להסתיים עם התרחבות ל-110 חדרים יחד עם 3 קומות נוספות, ושיפוץ רחב היקף שיכלול את הלובי וחדר האוכל. אוסיף את מלון גולדן ביץ' שעבר השנה תהליך הצערה, שכלל שיפוץ של כל החדרים.

גם ברמת השירות והמוצר ביצענו התאמה של המלונות לקהלים השונים הן לקבוצות ישראלים, לאנשי העסקים ובנינו חבילות מיוחדות לתיירים וישראלים בודדים במגוון מלונות הרשת.

בנוסף, אימצנו השנה את עמותת "אח בוגר אחות בוגרת". הייתה חשובה לנו המעורבות החברתית והיכולת לחבר בין העבודה השוטפת לבין תרומה לקהילה. חברנו לעמותה המלווה ילדים ובני נוער במצוקה עד גיל 18. שיתוף הפעולה איתם כולל מעורבות שלנו בימי כיף והשתלמויות של מדריכים, אירוח וקיום סמינרים משותפים, וכן התנדבות של עובדי הרשת בעמותה. בפרספקטיבה רחבה, עשינו לא מעט בשנה שחלפה ונעשה הרבה גם בשנה שתבוא עלינו לטובה".

עם הפנים קדימה, מה צופן העתיד לרשת?

"אנחנו שואפים להמשיך ולבסס את מעמדנו כרשת מלונות איכותית המתמחה באירוח קבוצות ובודדים. כולי תקווה כי בשנים הקרובות נמשיך להתחזק עם מלונות נוספים, כאשר הדגש הוא ירושלים. נהיה מעוניינים בעתיד לקדם כניסה למלונות חדשים בכל הערים המרכזיות בישראל, על מנת לאפשר לאורחים ולסוכנים ליהנות מהרשת בביקורם בכל הערים המרכזיות. כמו כן, אנחנו עמלים על שיפוץ ושיפור הרשת ברמה החזותית ובמקביל מתכוונים להמשיך ולהשקיע באיכות העובדים ובטיב השירות".

 


מימין לשמאל: האחים מאיר ועופר דעבול, בעלי רשת מלונות ארקדיה

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: