אא

מגיע להם: שליש מהאנשים יטוסו יותר בשנת 2016

בסקר שערך אתר התיירות TripAdvisor, נמצא כי אחד מכל שלושה נוסעים ברחבי העולם מתכננים להגדיל את תקציב הנסיעות שלהם בשנה הקרובה. הסיבה: חופשה תשפר את בריאותם וזה פשוט מגיע להם. צודקים

| |

רק לאחרונה סיפרנו לכם על כך, שרבע מהאנשים חשים רגשות אשמה כשהם יוצאים לחופשה, אבל סקר חדש מציג תמונה אופטימית יותר: אתר התיירות TripAdvisor בשיתוף חברת המחקר Ipsos ערכו סקר חדש, שכלל 44,000 נשאלים. הסקר מצא כי אחד מכל שלושה אנשים מתכנן לטוס יותר ולהגדיל את תקציב הנסיעות שלו במהלך שנת 2016.



מרבית הנשאלים טענו כי הסיבה לכך שהם מתכננים לצאת לחופשות רבות יותר, היא שהם מרגישים שזה מגיע להם ולבני משפחתם (כל הכבוד על הפרגון העצמי!), ואילו אחרים אמרו כי הם רוצים להגדיל את תקציב הנסיעות שלהם, כי הם מאמינים שחופשה תשפר את בריאותם.



וכיצד בוחרים הנשאלים לאן לנסוע? 47% מהמשיבים אמרו כי הם מבקרים במדינה מסוימת בגלל התרבות והאנשים, 29% ציינו כי בחרו ביעד בעקבות המלצה של קרוב משפחה או חברים, והיתר בחרו לבקר במקום בגלל המחיר המשתלם שמציע בית המלון. 



אבל לא רק המחיר נלקח בחשבון. לפי הסקר, 63% מהנוסעים לא יהיו מוכנים לשהות במלון שאין בו מיזוג אוויר, 46% לא ישקלו להזמין חדר במלון שאין בו WiFi בחינם, 26% מהמטיילים בוחרים רק בתי מלון שיש בהם בריכת שחייה, וכמעט שליש מהנשאלים (29%) יבחרו מלון אחר אם אין בו קומקום. בכל זאת, חופשה בלי תה או קפה זאת לא חופשה אמיתית.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: