אא

האם שיט התענוגות עולה גם לאוויר?

קריסטל קרוזס, חברת הקרוזים היוקרתית, הקימה חברת בת, Crystal Luxury Air, רכשה מטוס בואינג 777 ראשון ויוצאת במיזם של חופשת תענוגות יוקרתית בטיסה סביב העולם במחזורים של 14 ו-28 ימים

| |

נראה כי קריסטל קרוזס, חברת הקרוזים היוקרתית, היא חלוצת היוזמה למתכונת חדשה של חופשה ייחודית. החברה החליטה לחקות את שיט התענוגות ולצאת לדרך ביוזמה חדשנית של טיסת תענוגות.

לצורך הפעלת המיזם הקימה קריסטל חברת בת, Crystal Luxury Air, רכשה מטוס ראשון מדגם בואינג  LR777-200, שיציע טיסת תענוגות ייחודית בסבבים של 14 או 28 ימים במבחר יעדים ברחבי העולם, ובקרוב מתכננת החברה רכישה של מטוס נוסף מדגם דרימליינר 787-8.

תאי הנוסעים במטוסי החברה יעוצבו מחדש ויותאמו בסטנדרטים יוקרתיים. מטוס ה-777 יוכל לארח 88 נוסעים במושבי מיטה של מחלקה ראשונה, עם טרקלין ובר ייחודיים ושירות אישי צמוד, ויחל לפעול ב-2017. מטוס הדרימליינר, שבתצורה רגילה יכול להכיל עד 300 נוסעים, יעוצב ויותאם ל-52 נוסעים בלבד, שייהנו מתנאי יוקרה יוצאי דופן, מרחב אישי גדול במיוחד, שירות וצוות אקסקלוסיבי.

טיסות התענוגות יכללו אכסון במלונות הפאר היוקרתיים ביותר, אירוח במסעדות שף המעוטרות בכוכבי מישלן ובילוי באירועי התרבות והבידור ברמה הגבוהה ביותר ביעדי 'העגינה'.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: