אא

אשת טורס מרחיבה שיתוף פעולה עם תיירות גאורגיה

במעמד שגריר גיאורגיה בישראל, חתמה חברת התיירות אשת טורס היום על הרחבת הפעילות התיירות בקו תל אביב באטומי. במסגרת ההסכם תפעיל אשת שלוש טיסות שבועיות החל מחודש אפריל לבאטומי וחזרה

מנכ"ל חברת התיירות אשת טורס, אפרים קרמר  נפגש במהלך שבוע שעבר (16.12), עם שגריר גיאורגיה בישראל, מר פאאטה קאלנדדז'ה ועם ראש משרד התיירות של חבל אג'ארה בגיוארגיה, מאמוקה ברדז'נישוילי על מנת להשיק את הרחבת הפעילות בקו תל אביב באטומי בשנת התיירות הבאה 2016.

במסגרת שיתוף הפעולה, החל מחודש אפריל תשיק חברת אשת טורס לראשונה, שלוש טיסות שבועיות לבאטומי. בנוסף, חתמה אשת טורס הסכם בלעדי עם רשת המלונות היוקרתית LEOGRAND  ברמה של 5* לאירוח התייר הישראלי. לאור הפופולריות של היעד בקרב הקהל הישראלי בשנת 2015, רכשה אשת מקומות מראש הן בטיסות והן בבתי המלון על מנת להיערך לביקושים עם תחילת אופרציית הטיסות.

כב' השגריר הגיאורגי אמר: "אנחנו מאד שמחים על שיתוף הפעולה עם השוק הישראלי ועם חברת אשת טורס בפרט כחברה השניה בגודלה שוק הישראלי. אני מאד נרגש לקבל את הקהל הישראלי לגיאורגיה ולבאטומי ובטוח שהוא יפיק ממנו את המיטב".

אפרים קרמר, מנכ"ל חברת אשת טורס: "החל מחודש אפריל 2016 צפויים לבקר בעיר באטומי 180 תיירים בכל יום ובנוסף עוד 160 תיירים באזור טביליסי. חברת אשת טורס היתה הראשונה להשיק את גיאורגיה כיעד מרכזי לתייר הישראלי, ובשנה האחרונה אף להנגיש את באטומי עם חבילות נופש קצרות. אנו קשובים לקהל התיירים הישראלי שהתאהב ביעד ולכן החלטנו על הרחבת הפעילות והפעלת שלוש טיסות שבועיות החל מחודש אפריל".

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: