אא

למרות הטרור: הביקוש לטיולים בערי אירופה גובר

על אף מתקפות הטרור בפריז, אתר התיירות IPK-World Travel Monitor, נמצא כי חל גידול של 20 אחוזים בכמות הטיולים בערי אירופה. ״תעשיית התיירות נשארת חזקה גם לנוכח משברים ברחבי העולם״

| |

מתקפת הטרור בפריז איימה לרסק את ענף התיירות. אנליסטים ובכירים בתעשיית התיירות אף טענו כי בעקבות החשש של תיירים מאירועי טירור, תעשיית התיירות האירופאית עשויה להפסיד כ-660 מיליון יורו. אבל נתונים חדשים עשויים לשפוך מעט אופטימיות על המצב.



במחקר שערך אתר התיירות IPK-World Travel Monitor נמצא, כי משנת 2015 חל גידול של 20% בכמות המטיילים בערי אירופה. לפי הנתונים, שנאספו בעזרת 50 מומחי תיירות בלמעלה מ-20 מדינות, טיולים בערים הגדולות נמצאים בצמיחה, כשמרבית המטיילים הם אירופאים, אסייתיים, צפון ודרום אמריקאים. בין הערים הפופולריות ביותר באירופה בקרב המטיילים נמצאות לונדון שבאנגליה, ברצלונה שבספרד ומינכן שבגרמניה. 
עוד עולה מהמחקר כי מאז שנת 2007, טיולי ערים ברחבי העולם זינקו בלא פחות מ-82%. 




״העלייה הזאת נובעת בעיקר מטיסות מוזלות ואירוח בעלות נמוכה, בנוסף לאטרקציות ופעילויות חדשות ברחבי אירופה״, אמר נשיא IPK, רולף פרייטאג. ד״ר מרטין באק, מנהל הנסיעות והלוגיסטיקה של חברת התיירות ITB Berlin, מוסיף: ״טיולי ערים נמצאים בצמיחה מתמדת ברחבי העולם בשנים האחרונות. המחקר מראה כי לפיגועי טרור יש השפעה קלה לטווח קצר, וכי תעשיית התיירות נשארת חזקה גם לנוכח משברים ברחבי העולם״.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: