אא

בקרוב בבתי המלון: לישון עם זרים

סטארטאפ חדש יאפשר לכם להתארח בבתי מלון ברחבי ארה"ב ב-50 אחוזי הנחה. הבעיה היחידה היא שתצטרכו לחלוק חדר עם אדם זר לחלוטין. האם תהיו מוכנים לעשות את זה?

| |

רובנו יוצאים לנופש עם בן הזוג, חבר קרוב, ולעיתים גם לבד. אבל הייתם מוכנים לחלוק חדר עם אדם שזה עתה פגשתם? סטארטאפ חדש של חברת ״The Winston Club״ מציע לכם להתארח במלונות הממוקמים בסיאטל, לאס וגאס, פורטלנד, סאן פרנסיסקו ולוס אנג׳לס, ב-50 אחוזי הנחה. 
החיסרון היחיד והבולט בדיל החלומי, הוא שתצטרכו לחלוק חדר עם אדם הזר לכם לחלוטין.



מייסד החברה, בריאון שאנון, הגה את הרעיון לאחר שרצה לצאת לנופש ולא הצליח למצוא אופציית לינה המתאימה לו: ״מחירי בתי המלון היו יקרים במיוחד ולא מצאתי דירה ראויה דרך האתר Airbnb. ואז תהיתי לעצמי- למה שלא אחלוק חדר בבית מלון עם אדם אחר וכך אחסוך בהוצאות? יש מספיק בתי מלון עם חדרים פנויים שמציעים שתי מיטות״.



וכך הוקמה לה החברה, המתווכת בין נוסעים המעוניינים לחתוך את העלויות בחצי מחיר, גם אם זה אומר לישון עם אדם שהם אינם מכירים. נכון להיום, מרבית האנשים שנרשמו למיזם שאמור להיפתח בשנה הקרובה, הם בגילאי 20 עד 35.

אבל 

עם כל הכבוד למחיר הנוח, מה לגבי הסיכונים הכרוכים בכך? ״ביטחון נמצא בראש סדר העדיפויות שלנו, ואנחנו מקפידים על כך שקהילת הנוסעים תהיה מורכבת מאנשים אמינים. כולם צריכים למסור מספר טלפון, אימייל, לינק לחשבון שלהם ברשת חברתית כלשהיא, מספר כרטיס אשראי ותמונת פספורט. באמצעות המידע הזה, האנשים אינם זרים לגמרי״. נשמע נחמד, רק בואו נקווה שהאנשים שתחלקו איתם חדר לא נוהגים לנחור בלילה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: