אא

לשכת מארגני תיירות: "להחריג את נתב"ג מהשביתה הצפויה מחר"

בעקבות השביתה הצפויה מחר במשק פנתה הלשכה ליו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, בבקשה להחריג את שדה התעופה בן גוריון מהשביתה. "הפיכת תיירים לבני ערובה במסגרת המאבק הלגיטימי של ההסתדרות אינו סביר. בתקופה הנוכחית, בה תדמיתה של המדינה בעיני העולם בעייתית ושבירה"

| |

לשכת מארגני תיירות לישראל פנתה היום במכתב ליו"ר ההסתדרות, מר אבי ניסנקורן, בבקשה להחריג את שדה התעופה בן גוריון מהשביתה הכללית הצפויה מחר במשק.

מנכ"ל הלשכה, יוסי פתאל: "שדה התעופה בן גוריון הינו שער הכניסה והיציאה האווירי היחיד של מדינת ישראל. הזכות לתנועה חופשית הינה זכות יסוד שאין לשלול לאף אדם, ובמיוחד אם אינו תושב הארץ. אנו מבינים את הצעדים אותם ההסתדרות עומדת לנקוט למען זכויות העובדים, אולם אנו סבורים שככל שיש בכוונתם להפעיל לחץ, באמצעות נקיטת עיצומים במשק, יש להסכים מראש שלא ייפגעו תיירים המבקשים להגיע אל הארץ או לצאת ממנה. הפיכת תיירים לבני ערובה במסגרת המאבק הלגיטימי של ההסתדרות אינו סביר. בתקופה הנוכחית, בה תדמיתה של המדינה בעיני העולם בעייתית ושבירה, גם לאור המצב במזה"ת, על כל הגורמים להימנע מצעדים הגורמים למדינה נזק ארוך טווח שהשלכותיו יהיו הרבה מעבר למועד סיום השביתה."

 

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: