אא

משרד החוץ פרסם אזהרת מסע לאתיופיה

לנוכח העימותים האלימים בין כוחות הביטחון באתיופיה לבין הסטודנטים משבט בני האורמו, משרד החוץ קורא לישראלים להימנע מביקור באתיופיה

| |
משרד החוץ פרסם אזהרת מסע לישראלים שמבקרים באתיופיה. בהודעה שפרסם המשרד היום (שלישי) נכתב: “אנו קוראים לישראלים להימנע מנסיעה לאתיופיה, נוכח הפגנות סטודנטים בשבועיים האחרונים והתנגשות עם כוחות הביטחון במחוז אורומו והשלכת רימון אל מסגד במרכז אדיס אבבה״.

בנוסף, משרד החוץ פרסם הנחיות לאזרחים ישראלים שכבר נמצאים באתיופיה או מתכננים לטוס אליה למרות האזהרה: “יש לשמור על ערנות ולהימנע מהפגנות. כמו כן, מומלץ שלא להיכנס לתחום של עשרה קילומטרים מגבול אתיופיה-אריתריאה, אתיופיה-סודן, אתיופיה-קניה ואתיופיה-דרום סודן״.



ב-12 בדצמבר החלו הפגנות של סטודנטים משבט בני האורמו בג׳ינצ׳י, עיירה קטנה במרחק של 80 קילומטרים מאדיס אבבה, במחאה על כוונת הממשלה לפנות יער ובמקומו לבנות פרויקט יוקרתי להשקעה. ההפגנות התפשטו לכל אזור השטח של שבט האורמו, ובמהלך העימותים עם כוחות הביטחון נהרגו 75 מפגינים. דובר הממשלה, גתאצ'ו רדא, טען כי למפגינים ״יש קשר ישיר עם ארגוני טרור זרים. הם ניסו להטיל טרור על האזרחים״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: