אא

חני סובול: על גופי התיירות להתחייב לקוד האתי הגלובלי

בישיבת הוועדה לקידום מעמד האשה ולשוויון מגדרי שהתקיימה היום בכנסת, קראה חני סובול, מנכ"לית התאחדות סוכני הנסיעות, לגופי תיירות ישראלים להתחייב לקוד האתי הגלובלי לתיירות, שמתייחס לתיירות אחראית

| |

בישיבת הוועדה לקידום מעמד האשה ולשוויון מגדרי שהתקיימה היום בכנסת, והוקדשה לשילוב גורמי תיירות במאבק בסחר בנשים ובזנות, קראה חני סובול, מנכ”לית התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל, לגופי תיירות ישראלים להתחייב לקוד האתי הגלובלי לתיירות, שמתייחס לתיירות אחראית, ובין השאר גם לנושאי תיירות המין.

התאחדות משרדי הנסיעות היא הגוף היחיד בישראל שחתם על התחייבות לקוד האתי הגלובלי בתיירות, בשמה ובשם כל חבריה. משרדי הנסיעות החברים בהתאחדות רשאים להציג את סמל הקוד האתי הגלובלי כחלק מן הזיהוי הארגוני שלהם.



כבר בראשית כהונתה כמנכ"לית ההתאחדות, נפגשה סובול עם עו"ד שרון מאיר ממשרד התיירות ועם ד"ר מירב שמואלי ועו"ד דינה דומיניץ ממשרד המשפטים, המובילות בישראל את המאבק בסחר בנשים ובזנות. בפגישה הוחלט על התנעת מהלך של העלאת המודעות של משרדי הנסיעות לפן האתי של יעדי תיירות בעייתיים בהקשר לסחר בנשים ובזנות, וקיום הדרכות בנושא. 



לדברי ההתאחדות, ישנה חשיבות רבה לנושא התיירות האחראית, וההתאחדות מתכננת לשלב אותו בתוכנית העבודה שלה לשנת 2016 ובתוכניות ההכשרה אותן היא מתווה ומלווה במוסדות לימוד ברחבי הארץ.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: