אא

אשת טורס משיקה טיסות שכר לוולנסיה, ספרד

החל מחודש אפריל חברת התיירות משיקה קו טיסות ישיר לוולנסיה, העיר השלישית בגודלה בספרד. באשת טורס צופים כי "עד סוף שנת 2016 יטוסו ליעד 15,000 תיירים ישראלים"

| |

החל מחודש אפריל 2016, תפעיל אשת טורס לראשונה סדרה של טיסות ישירות לעיר השלישית בגודלה בספרד: ולנסיה. הטיסות יתבצעו על ידי חברת השכר סאן דור, מתל אביב היישר לשדה התעופה הרשמי של ולנסיה.

אשת טורס תציע מגוון של נופשים למשפחות וצעירים, ומבחר של בתי מלון החל מ-3 כוכבים ועד 5 כוכבים. באשת טורס צופים כי "עד סוף שנת 2016 יטוסו ליעד 15,000 תיירים ישראלים".

העיר ולנסיה מציעה שילוב מרתק של ישן וחדש, ומעניקה הצצה לעבר האותנטי של ספרד שבאה לידי ביטוי בעיקר באווירה ובתחום הקולינרי. יחד עם זאת, בוולנסיה יש רובע חדשני של בניינים עתידניים בטבורה של "עיר האומנויות והמדע", שפותח נתיב ישיר אל אירופה המודרנית והעתידנית. הרובע מארח תערוכות והיכלי תרבות חדשניים ומערביים, שמקפיצים את העיר אל המאה ה-21. היעד מותאם לצרכים של הקהל הישראלי ומציע מגוון עשיר של בתי מלון, במחירים אטרקטיביים יותר מאלה שמציעה ברצלונה.

גלית זכאי, מנהלת השיווק של אשת טורס: "ולנסיה היא עיר ללא הפסקה. ניתן למצוא בה אתרי מורשת עולמית, חיי לילה סוערים, חופי רחצה על הים התיכון, שדרות רחבות, קולינריה מעולה, אתרי טבע, היכלי תרבות, אצטדיוני כדורגל, ומעל הכל  שילוב בין ישן לחדש ובין אותנטיות למודרניות". 

זכאי מדגישה כי "ולנסיה משלבת בתוכה תמהיל העונה על צורכי הקהל הישראלי - ממגוון רחב של טיולים אשר ניתן לעשות גם כקבוצה וגם באופן עצמאי, קזינו, חיי לילה משופעים במגוון בילויים ושופינג והיסטוריה יהודית מרגשת. כעיר השוכנת לחופי הים התיכון, היא מתאימה לנופש בטן גב וגם משפחות וגם זוגות יכולים למצוא פתרון אידיאלי לחופשה ביעד זה".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: