אא

נובמבר במלונות: ירידה של 11% בלינות תיירים

התאחדות בתי המלון בישראל מפרסמת היום את נתוני הלינות של חודש נובמבר, שמצביעים על המשך המשבר בתיירות הנכנסת ובתיירות הפנים. מנכ"ל ההתאחדות: ״דרוש קמפיין מיידי לעידוד תיירות פנים במקביל לקמפיין שיווקי מאסיבי בעולם לעידוד התיירות הנכנסת״

| |

המחלקה הכלכלית של התאחדות המלונות בישראל מפרסמת היום את נתוני הלינות והתפוסות בנובמבר בבתי המלון, המלמדים על משבר בתיירות הנכנסת.

לפי הנתונים, בבתי המלון נרשמו בנובמבר כ-699 אלף לינות תיירים, 11% ירידה לעומת נובמבר אשתקד, שבו התיירות הנכנסת הייתה במשבר עמוק לאחר 'צוק איתן', ו- 28%- ירידה בלינות לעומת נובמבר 2013.

גם בתיירות ישראלים חלה ירידה: בנובמבר נרשמו בבתי המלון כ-829 אלף לינות ישראלים, 4%- ירידה ביחס לנובמבר אשתקד ו-7%- ירידה לעומת נובמבר 2013.

בסך הכל נרשמו כ-1.5 מיליון לינות של תיירים וישראלים בנובמבר השנה, 8%- ירידה לעומת נובמבר 2014 ו-18%- ירידה לעומת נובמבר 2013.

לדברי נועז בר ניר, מנכ"ל התאחדות המלונות בישראל: "זו שנה שנייה ברציפות, שנובמבר הוא חודש של משבר בתיירות הנכנסת. אשתקד התמודדנו עם משבר בעקבות מבצע 'צוק איתן', וכעת נקלענו שוב למשבר על רקע אירועי הטרור ואזהרת המסע של ארה"ב לגבי ישראל. היומיום שלנו אינו פשוט. רק התחלנו לקראת הקיץ להתאושש מ'צוק איתן', ושוב משבר. הדיווחים מהשטח מציירים תמונה קשה: מיעוט הזמנות לחודשים הבאים והמתנה של מארגני תיירות בחו"ל לתקופות של רגיעה בישראל. גם בתחום תיירות הפנים נתקלנו בנובמבר בירידות, שמשקפות את הלך הרוח בציבור בימים אלה, וזאת חרף גל מבצעים והנחות של בתי מלון בכל הארץ לקהל הישראלי. על רקע המספרים, הציפייה היא לקמפיין מיידי לעידוד תיירות פנים וליציאה לקמפיין שיווקי מאסיבי בעולם לעידוד התיירות הנכנסת".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: