אא

משרד התיירות משווק את ישראל לקהל הרוסי

על רקע המשבר בין רוסיה לטורקיה, פונה משרד התיירות הישראלי לתיירים הרוסים ומנסה למצב את ישראל כיעד אטרקטיבי. שלטי חוצות שהוצבו ברחבי מוסקבה וסרטוני שיווק ביוטיוב, מציעים חבילות נופש מוזלות לישראל

| |

על רקע המצב הגיאופוליטי המיוחד, שיצר הזדמנות חדשה להגדלת מספר התיירים מרוסיה, משרד התיירות ממשיך את הקמפיין שהחל בחודש ספטמבר 2015. המשרד פועל לתת מענה לסיטונאי התיירות והתעופה הרוסיים, שמסיטים כעת את התיירות ממצרים ומטורקיה, ולהפוך את ישראל ליעד אטרקטיבי עבור הקהל הרוסי. צוות השיווק של המשרד עובד בין היתר על התאמת ההיצע הישראלי לתיירות הרוסית, שעד כה נפשה במדינות אחרות במזרח התיכון.  

במשרד התיירות מתמודדים עם המכשול העיקרי - המשבר הכלכלי הנוכחי ברוסיה. בנוסף, מחיר הנופש בישראל יקר יותר מהמתחרות באזור, והמשרד מסייע ביצירת חבילות מותאמות לכיס של התייר הרוסי. במסגרת התכנית, הוצב לסוכני הנסיעות אתגר של יצירת חבילת נופש בישראל במחיר של עד 350 דולר ל-3 עד 4 לילות, כולל ארוחת בוקר. עשרה סוכנים עמדו במשימה וזוכים להפניה בקמפיין. במו כן, גורמי התיירות בעיריות ירושלים, תל אביב והמועצה המקומית בים המלח הכינו חבילת הטבות לתיירים הלנים באזור הכוללת סיורים חינם, וכן הטבות בכניסות לאתרים ומסעדות. משרד התיירות פועל גם עם המלונות באילת לביצוע התאמות לצרכי התייר הרוסי, כמו מעבר לשיטת אירוח הכל כלול.    

ישראל - ארץ היצירה
במסגרת הקמפיין שעולה בימים אלה, הוצבו ברחובות מוסקבה שלטי חוצות ענקיים בגודל של 90X10 מטרים, במקומות ההומים ביותר בעיר, בהם עוברים מדי יום כמיליון בני אדם. מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, ערך "שולחן עגול" עם סיטונאי תעופה רוסים, בהם: בבליוגלובוס, קורל ונטלי טורס, פגאס ועוד.

כמו כן, התקיים אירוע משותף לקידום התיירות לתל-אביב יפו, המקיימת ברית ערים תאומות עם מוסקבה. במסגרת האירוע נערכה מסיבת עיתונאים בהשתתפות מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, שגריר ישראל ברוסיה, צבי חפץ, סגנית ראש העיר תל-אביב יפו, מיטל להבי, ונציגי עיריית מוסקבה. בארוע הוצגה תל-אביב יפו כעיר "חכמה" ודיגיטלית, וכיעד מועדף לחופשות לואו קוסט, עם ריבוי אפשרויות טיסה ולינה.  

הקמפיין האחרון ברוסיה שמסתיים השבוע, תוקצב בכ-15.5 מיליון שקלים. בנוסף, עולה המשרד בימים אלה עם קמפיין נוסף בעלות של כ-8 מיליון שקלים, הכולל פעילות אונליין ואופליין, שיגובה בהמשך בסמינרים לסוכנים ובהשתתפות בירידים.



לצפייה בקמפיין לעידוד התיירות לישראל:





צפו בקמפיין לעידוד התיירות לאילת:

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: