אא

אופיר טורס נציגת גלובוס וקוסמוס בישראל

חברת התיירות אופיר טורס התמנתה לנציגה בישראל ולסוכנת מועדפת של חברות הטיולים האמריקאיות: Globus, חברת טיולים ברמת מחלקה ראשונה, ו-Cosmos, חברת טיולים מאורגנים בתקציבים שמתאימים לכל כיס

|אמדאוס משלימה את רכישת NAVITAIRE |אמדאוס משלימה את רכישת NAVITAIRE

חברת התיירות אופיר טורס התמנתה לנציגתן בישראל ולסוכנת מועדפת (Preferred Sales Agent) של חברות הטיולים האמריקאיות Globus ו-Cosmos.

חברת גלובוס (Globus) מציעה חבילות טיולים מאורגנים יוקרתיים, שהן למעשה מסעות מעשירים, הכוללים: אטרקציות נגישות ויחודיות, מדריכי טיולים בעלי ידע רב וחופשות ללא כל דאגה. הטיולים מציעים לחוות את התרבות המקומית באירופה, אפריקה, דרום הפסיפיק, אסיה, קנדה, אמריקה הצפונית והדרומית והמזרח התיכון. מדובר בחופשות ברמת מחלקה ראשונה, הכוללת בתי מלון ברמה גבוהה, אוכל מעולה, נופים יוצאי דופן וטיול בו כל הפרטים והלוגיסטיקה מנוהלים ומטופלים על ידי החברה עבור המטייל.

קוסמוס (Cosmos) היא חברת טיולים מאורגנים, המציעה מגוון חבילות טיול בתקציבים אפשריים לכל כיס. לחברה ניסיון של יותר מ-50 שנים והיא מציעה טיולים במקומות המרתקים ביותר בעולם, דוגמת: איטליה, אירלנד, סקוטלנד, צרפת, גרמניה, דרום אמריקה, ניו יורק, הוואי, אלסקה ועוד. עבור סכום של החל מ-77 דולר ליום, ניתן ליהנות מהיתרונות של טיול מאורגן עם תקציב הגיוני, מגוון פעילויות, זמן חופשי להכרות עם היעד לפי העדפת הנוסע ושהיות ממושכות יותר בערים מרכזיות, ביניהן: רומא, לונדון, דבלין, פריז, מינכן ועוד.

בועז וקסמן, יו"ר ובעלים חברת התיירות אופיר טורס: "אנו שמחים להוסיף לרשימת החברות אותן אנו מייצגים בישראל את חברות Globus ו-Cosmos, להן מעל 88 שנות ניסיון. בכך אנו מרחיבים את מגוון הצעות התיור לנופשים הישראלים ויש באפשרותנו להעניק מענה לכל סגנון מועדף, דרישה ותקציב. המדובר בחברות המציעות יחדיו בשנה יותר מ-400 טיולים מאורגנים בשפה האנגלית עם קהל מגוון מארצות שונות בעולם, המיועדים למטיילים המבקשים לחוות את נסיעתם בחברה ובאווירה בינלאומית מושלמת. החברים לטיולים והמדריכים הינם מארצות שונות ומתרבויות מגוונות, ובכך יכול הנוסע הישראלי לבלות עם אנשים שלא היה באפשרותו להכיר בנסיבות אחרות".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: