אא

פספורט גלובס מציג: היעדים החמים של החורף

הגיליון הקרוב של "פספורט גלובס" מציע חגיגה חורפית של יעדים בהם זורחת השמש ומזג האוויר חמים ונעים, לצד חופשות חורף בערים הכי יפות באירופה, פריז ואמסטרדם, קפריסין לאנשי עסקים וחוויה מדהימה של פעם בחיים בקרנבל המסכות בוונציה. יש למה לחכות

| |

שנת 2015 מתקרבת אל סופה ובפתח כבר ממתינה שנה חדשה. בשנה החולפת המשיכו הישראלים לטייל מסביב לעולם, לכבוש עוד ועוד יעדים חדשים, לחזור למקומות המוכרים והאהובים, ולשמש שגרירים של מדינת ישראל ברחבי הגלובוס. אין ספק שהמגמה הזאת תימשך גם בשנה הבאה, ובחברות התיירות כבר מכינים את הקרקע לקראת עונת התיירות 2016, עם יעדים חדשים, ויעדים שימשיכו לככב על מפת התיירות הישראלית גם בשנה הבאה.    

בגיליון הקרוב של פספורט גלובס, שחותם את שנת 2015, תמצאו  מגוון רחב של כתבות בנושאי נופש, טיולים, יעדים עסקיים, בתי מלון וטיפים חשובים, שיעזרו לכם להפוך את חופשתכם הבאה או את נסיעת העסקים הקרובה שלכם למהנה ומוצלחת יותר.

עוד בגיליון, כתבות על יעדים בעולם בהם זורחת השמש ומזג האוויר חמים ונעים גם בחורף, חופשות חורפיות בערי אירופה היפות, פריז ואמסטרדם, כתבה צבעונית על קרנבל המסכות בוונציה, קפריסין לאנשי עסקים, כתבה מיוחדת על בתי מלון מובילים בצפון הארץ, המדור הקבוע והאהוב "החופשה שלי", המדור "פספורט דיל", עם הצעות הנופש האטרקטיביות לעונה, והפתעות נוספות.

המגזין יתפרסם ב-29 בדצמבר 2015. אל תחמיצו.

  חוויה של פעם בחיים - קרנבל המסכות בוונציה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: