סוכני נסיעות: שינויים במערך השירות של לופטהנזה ואוסטריאן איירליינס
החל מה-1 בינואר יחולו שינויים במערך השירות לסוכני הנסיעות. נציגי שתי החברות מבקרים במשרדי הנסיעות, מעדכנים את הסוכנים בפרטי המוקד החדש ומעניקים למשרד מארז תה חגיגי ועלון מידע שימושי, תחת הכותרת: "שירות חם גם מעבר לים"
|||
החל מ-1 בינואר, יחולו שינויים במערך השירות לסוכני נסיעות של לופטהנזה ואוסטריאן איירליינס. המענה הטלפוני יעבור למרכז שירות בינלאומי של לופטהנזה ואוסטריאן איירליינס, יינתן בשפה העברית ואף יאריך את שעות הפעילות, בין השעות 9:00-17:30.
במהלך השבועיים האחרונים מבקרים נציגי לופטהנזה ואוסטריאן אירליינס ביותר מ-150 משרדי נסיעות, מעדכנים את הסוכנים בפרטי המוקד החדש ומעניקים מארז תה למשרד בצירוף כוס תה לכל נציג, עם עלון שימושי שמכיל מידע מגוון כמו: שמות הנציגים שיענו לשיחות, מספר הטלפון החדש ומידע מקצועי מקיף.
נציג לופטהנזה, ישראל מולר, עם סוכני נסיעות
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}