אא

אליהו חוזי עמיאל הלך לעולמו ביום שישי

עמיאל, שהיה ממייסדי ענף התיירות הנכנסת בישראל ומייסד חברת עמיאל טורס, נפטר בגיל 89 בביתו. היה חבר הנהלת לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, ובעל תארים רבים בתיירות מידי נשיאות המדינה וממשלת ישראל. הלוויתו תתקיים מחר, יום ראשון, בקריית שאול

| |

אליהו חוזי עמיאל הלך לעולמו ביום שישי. בן 89 היה במותו. חוזי עמיאל ממייסדי ענף התיירות הנכנסת בישראל, מסמל בפועלו הרב יוזמה וחלוציות, שהשפיעו על עיצובו של ענף התיירות בישראל מיום היווסדו ועד היום.

עמיאל נולד בישראל בשנת 1927, הצטרף לפלמ"ח בשנת 1946 והשתתף בקרבות רבים, בהם שחרור צפת, שחרור נבי יושע, כיבוש טבריה, קרבות עמק הירדן, כיבוש לוד ורמלה וקרבות שער הגיא. הוא היה ממייסדי קיבוץ פלמחים, שם גם הכיר את אישתו עירית תבדל"א, איתה הקים משפחה לתפארת. את דרכו המקצועית בענף התיירות החל בשנת 1953 כנהג אוטובוס תיור, מורה דרך, מפעיל תיירות ומנהל בחברות שונות, עד הקמת "עמיאל טורס" בשנת 1976 יחד עם בנו אוני. החברה נחשבת לאחת החברות הגדולות והמובילות בתיירות הנכנסת לישראל. בנוסף, חוזי עמיאל היה חבר הנהלת הלשכה ובעל תארים רבים בתיירות מידי נשיאות המדינה וממשלת ישראל. ההלוויה תתקיים ביום ראשון (4.1) בשעה 12:00 בקריית שאול בתל אביב.

 

מערכת פספורטניוז משתתפת בצער המשפחה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: