אא

לא נוסעים בלי: האפליקציות שאתם חייבים בחו"ל

הזמנת טיסות אונליין, מדריך טיולים וירטואלי, המלצות על מסעדות ואתרי בילוי, ואפילו יומן דיגיטלי שיאפשר לכם לחזור למקומות בהם ביקרתם באמצעות מפה אינטראקטיבית. קבלו עשר אפליקציות חשובות ושימושיות שילוו אתכם בכל טיול בעולם. להוריד ולשמור

| |
נסיעה לחו"ל דורשת התארגנות מיוחדת, הכוללת הזמנת טיסות, לינה, השכרת רכב, מידע מקיף על היעד ועוד אלפי פרטים קטנים, שאנחנו לא תמיד זוכרים לטפל בהם ולהתארגן עליהם מבעוד מועד. אם בעידן שלפני פרוץ הסמארטרפונים לחיינו, היינו צריכים להצטייד בספרי תיירות ובמפות מסובכות, היום ניתן למצוא את רוב המידע הדרוש לנו באינטרנט, והכי חכם ובטוח באפליקציות ייעודיות, שעוזרות לנו להסתדר ולהתמצא בחו"ל באופן שהופך את חווית הנסיעה לקלה ומהנה יותר. קבלו 10 אפליקציות חובה שאתם צריכים שיהיו לכם בסמארטפון לפני שאתם יוצאים לחופשה.

סיטימאפר (City mapper)

כבר תקופה ארוכה שבכל פעם שאני נתפסת על חם משתמשת בגוגל מפות כדי לנווט את דרכי בתחבורה הציבורית של איזו עיר זרה, מגיח אחד מחבריי לנסיעה ושואל: "תגידי, את לא משתמשת בסיטימאפר?", בסופו של דבר, נכנעתי.

היא מקיפה, ידידותית למשתמש ואפילו כייפית. יש בה מידע מפורט יותר מזה שתמצאו בגוגל כדי לתכנן נסיעה, כולל המראות בזמן אמת, שיבושי תנועה, שבילי אופניים ועוד. היא זמינה ב-30 ערים ברחבי העולם ומכסה כמובן את כל יעדי החופשות האורבניות. היא אפילו תגיד לכם כמה זמן תימשך הנסיעה שלכם בתרמיל ריחוף jetpak - מידע חסר ערך לחלוטין, אבל היי, יש לקוות שזה ישעשע אתכם כשהרכבת שלכם תאחר, או לא עלינו תתבטל.

חינמית, מתאימה ל-iOS או לאנדרואיד. להורדה: citymapper.com

City mapper

 דולינגו (Duolingo)

מעל 70 מיליון אנשים כבר נרשמו לדולינגו, אפליקציה חינמית בעיצוב מרהיב ללימוד שפה. כמובן שהיא לא יכולה להוות תחליף לשיעורי שפה, אבל היא בהחלט דרך כייפית לתפוס את הבסיס או לרענן לעצמכם את הדקדוק ואוצר המילים לפני הנסיעה לחו"ל. ממש כמו במשחק מחשב, האפליקציה מעבירה אתכם דרך שלבים שתצטרכו להשלים לפני שתוכלו להתקדם ולצבור נקודות.

חינמית, מתאימה ל-iOS או לאנדרואיד. להורדה: duolingo.com

dolingo

XE Currency

XE הוא האתר הנגיש ביותר ברשת להמרות מטבע, אז לא פלא שהאפליקציה שלו היא כל כך פופלרית עם לא פחות מ-20 מיליון הורדות מאז השקתה. אמנם היא מכוונת לעולם העסקים עם טבלאות השערים של מתכות יקרות וכיוצא באלה, אבל למטיילים היא שימושית מאוד מהסיבה הפשוטה שהיא מסוגלת להמיר כל מטבע בעולם. היא גם פועלת כשהמכשיר אינו מחובר לרשת על ידי כך שהיא שומרת את השערים האחרונים שעודכנו, שזה ממש מעולה כשאתם יושבים במטוס ללא תקשורת אינטרנטית.

חינמית, מתאימה ל-iOS או לאנדרואיד. להורדה: xe.com

 XE Currency

טריפאיט (Tripit)

קצת כמו סוכן נסיעות שיושב אצלכם בכיס, טריפאיט שואבת מידע על הנסיעה שלכם מתוך תכתובות המייל שבהן אישרתם את הטיסות, המלונות, השכרת הרכב והאירועים שהזמנתם מראש, ומאגדת הכל לכדי תכנית מסע אחת. רק תעבירו הלאה את המיילים שלכם לאפליקציה והיא כבר תעשה את כל השאר. אם אתם נוסעים עם חברים תוכלו בקלות לחלוק איתם את התכניות שלכם, מה שהופך את האפליקציה הזאת לשימושית ביותר עבור מי מכם שמתכנן טיול קבוצתי.

חינמית, מתאימה ל-iOS או לאנדרואיד. להורדה: tripit.com

Tripit

ספליטר (Splittr) 

יש מבחר אפליקציות שיעזרו לכם לפצל את החשבונות שלכם, אבל ספליטר מותאמת במיוחד למטיילים המעוניינם לחלוק עם חברים את עלויות הטיול בדרך פשוטה. תוכלו להכניס אליה את ההוצאות כולל מי שילם על מה והאפליקציה תעשה את השאר. תכונה נוספת וחביבה, כשמדובר בנסיעות ארוכות למגוון יעדים, תוכלו להכניס את כל סוגי המטבעות ואף לערבב בינהם מבלי שתצטרכו לחשב את ההמרה בעצמכם – שווה ביותר!

עלות: 6.5 ש"ח. להורדה: splittrapp.com

 Splittr

אפ אין דה אייר (App in the Air)

למרות השם המתוחכם שלה, אפ אין דה אייר היא אפליקציה חכמה ולא מתחכמת למעקב טיסות המסקרת בצורה הטובה ביותר את כל חברות התעופה ונמלי התעופה בעולם. היא תעדכן אתכם בסטטוס של הטיסות ותעזור לכם לנהל את זמנכם בשדה התעופה על ידי חלוקת כל טיסה לארבעה שלבים: צ'ק אין, עלייה למטוס, המראה ונחיתה. היא גם משתלבת עם טריפאיט (האפליקציה ה-4 ברשימה שלנו) ומאפשרת לכם לייבא את נתוני הטיסות לתוכה.

חינמית, מתאימה ל-iOS או לאנדרואיד. להורדה: appintheair.mobi

App in the Air

גוגל טרנסלייט (Google Translate)

המתורגמן הזה יכול לעזור לכם להעמיק בלימודי השפה שלכם, אבל אם נהיה רגע ריאליים - הוא הכי שימושי כדי לתרגם במהירות מילים שתיתקלו בהן ביום יום באחד מהטיולים שלכם. אתם יכולים למשל להחזיק את המצלמה שלכם מול טקסט כלשהו - שלט או תפריט, וגוגל יתרגם לכם אותו על המקום. אפליקציה חובה לכל מטייל.

חינמית, מתאימה ל-iOS או לאנדרואיד. להורדה: חנות Play, אפסטור.

Google Translate

לייבטרקר  (LiveTrekker)

האפליקציה השאפתנית הזאת מייצרת עבורכם יומן דיגיטלי של הטיולים שלכם כדי שתוכל לחזור ולהיזכר בהם באמצעות מפה אינטראקטיבית. האפליקציה עוקבת אחריכם כשאתם מטיילים ומשרטטת קו אדום לאורך המפה בדיוק בדרכים שבהן בחרתם לנוע. היא גם מודדת את המהירות ואת הגובה שלכם, מה שהופך אותה מושלמת למטיילים ההרפתקנים שבינינו, למרות שזה כיף לכל אחד מאיתנו להיזכר במסלול שעשינו אי פעם בעיר מסוימת. לאורך הדרך תוכלו גם להוסיף תמונות, סרטונים, הקלטות קוליות וטקסט וליצור לעצמכם יומן מסע מולטימדי אותו תוכלו גם לשתף.

חינמית, מתאימה ל-iOS או לאנדרואיד. להורדה: livetrekker.com

LiveTrekker

וולפרם סאן אקספוז'ר  (Wolfram Sun Exposure)

יש כמה אפליקציות שיעזרו לכם לנהל את זמן החשיפה שלכם לשמש בבטחה, אבל זאת מציעה לכם את האינפורמציה המפורטת ביותר. הכניסו את סוג העור שלכם והאפליקציה תחשב כמה זמן תוכלו להשתזף בטרם תישרפו חלילה, בהתחשב בשעה ביום, במקום שבו אתם נמצאים ובעצמתו של קרם ההגנה שלכם. היא יכולה גם לשמש על תקן החזאי התורן שלכם ולהעניק לכם תחזית של רמת הקרינה במקום שבו אתם שוהים.

בינתיים מתאימה רק ל-iOS. להורדה: Upstore.

Wolfram Sun Exposure

טיים אאוט (Time Out)

האפליקציה של טיים אאוט היא מדריך מצוין וגדוש רעיונות לדברים שאפשר לעשות בערים ברחבי העולם. מתל אביב עד אמסטרדם, מאדינבורו עד סינגפור, האפליקציה הזאת תספר לכם הכל על ברים, מסעדות, אטרקציות ואירועים. שימושית במיוחד היא פונקציית חיפוש האירועים שלה, שלא תיתן לכם לפספס את ההופעות הכי פופלריות, הפסטיבלים וכל מה שקורה בעיר. תוכלו גם להזמין מקום במסעדה וכרטיסים להופעות דרך האפליקציה וליצור לעצמכם מדריך שמותאם לחופשה שלכם.

חינמית, מתאימה ל-iOS או לאנדרואיד. להורדה: חנות Play, אפסטור.

 Time Out

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: