אא

כנס כלי טייס עסקיים ייערך בתל אביב

Jetsetter Business Aviation 2016 שיתקיים ב-17 בינואר בתל אביב, יארח את בכירי התעשייה העולמית, שידונו בעתיד שוק התעופה העסקית ובחידושי התחום. אורח הכבוד בכנס: דיק רוטאן, הטייס הראשון שהקיף את כדור הארץ ללא עצירה או תדלוק בדרך

 Jetsetter Business Aviation 2016, הכנס השנתי המוקדש למטוסים הפרטיים העסקיים ייערך ב-17 בינואר 2016, ב״בית על הים״, בתל אביב. האירוע, בו ייקחו חלק כל המעורבים בישראל בתחום התעופה העסקית הפרטית, מיועד לבעלי מטוסים פרטיים ולאנשי מקצוע המעורבים בתפעול ומימון מטוסי סילון עסקיים.

אורח הכבוד בכנס הוא דיק רוטאן (Dick Rutan), טייס שנכנס להיסטוריה כאדם הראשון שהקיף את כדור הארץ ללא עצירה או תדלוק בדרך. האירוע ישמש כנקודת מפגש עם בכירי התעשייה העולמית, שידונו בעתיד שוק התעופה העסקית ובחידושי התחום. בין הדוברים יהיו נציגי החברות הגדולות בעולם בייצור מטוסים פרטיים, דוגמת גאלפסטרים, בומבארדייה, טקסטרון, כמו גם נותנות שירותים גלובליות, דוגמת חברת Jetcraft.

גל פלג, טייס קרב לשעבר, טייס מטוסי סילון אזרחיים ומנכ״ל חברת Jetsetter, שיזם את הכנס, אומר: "בשנים האחרונות פורחת תעשיית מטוסי המנהלים והפופולאריות שלהם גדלה בכל העולם וגם בישראל". לדברי פלג, בנתב"ג חונים דרך קבע בין 20-25 מטוסי מנהלים בבעלות ישראלית. הביז–ג'ט׳ המטוס האזרחי בבעלות לא-מסחרית, הוא כיום כלי עסקי לכל דבר. "כאשר מחשבים את הזמן היקר שחוסך מטוס מנהלים והעובדה שניתן להגיע איתו ליעדים שאינם נגישים על ידי החברות המסחריות, ניתן להבין מדוע מדובר כיום בכלי עבודה לגיטימי ולא בסמל ראוותנות״, אומר פלג.   

הכנס מיועד למוזמנים בלבד. למידע והרשמה: www.jetsetter.aero/event

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: